Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1103
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1100

Følg bodybuilding.dk på

Bodybuilding og fodbold.

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej :)
Jeg er en 17 årig dreng, der har trænet lidt on-off i ca 2 år, så jeg er godt inde i alt det med at løfte vægte. Mit problem er dog at jeg spiller fodbold på et nogenlunde højt niveau, og har lige fået en ny træner som har indført en noget hårdere træning.
Her i vinter-tiden træner vi kun 2 gange om ugen, og kamp ca hver weekend. Mit problem er at vi træner en form for cirkeltræning hver tirsdag, hvor vi blandt andet laver mave-bøjninger, armbøjninger,englehop osv i et minut per øvelse. vi laver samlet 10 øvelser, og kører det hele 2 gange i træk. Mit spørgsmål er så om jeg godt kan træne f.eks Bryst, skulder og triceps om mandagen og ben, ryg og biceps om onsdagen, eller bliver der for lidt restitution?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

ja gør da endelig det, men lov mig at reagere hvis du begynder at mærke signaler på overtræning.

Der er mange eksempler på sportsfolk med ligende, tilmed hårdere, program end dig. Dog er det stadig umuligt at svare på om lige præcis du kan klare det.
Hjælp andre og tjen penge på det. http://www.slavehandel.dk
Brugeravatar

Kostplan: Vis kostplan

LFC-Sebastian skrev:Hej :)
Jeg er en 17 årig dreng, der har trænet lidt on-off i ca 2 år, så jeg er godt inde i alt det med at løfte vægte. Mit problem er dog at jeg spiller fodbold på et nogenlunde højt niveau, og har lige fået en ny træner som har indført en noget hårdere træning.
Her i vinter-tiden træner vi kun 2 gange om ugen, og kamp ca hver weekend. Mit problem er at vi træner en form for cirkeltræning hver tirsdag, hvor vi blandt andet laver mave-bøjninger, armbøjninger,englehop osv i et minut per øvelse. vi laver samlet 10 øvelser, og kører det hele 2 gange i træk. Mit spørgsmål er så om jeg godt kan træne f.eks Bryst, skulder og triceps om mandagen og ben, ryg og biceps om onsdagen, eller bliver der for lidt restitution?

det ville da være en god ide jeg er selv 13 år men ved rimelig meget om det.
jeg træner lidt mere end det. jeg svømmer 6 gange om ugen og styrketræner 8 gange om ugen med vægte og andet. svømning er 3 timer ad gangen og styrketræning er 2 timer ad gangen :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 7.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 25.00

hils2 skrev:
LFC-Sebastian skrev:Hej :)

det ville da være en god ide jeg er selv 13 år men ved rimelig meget om det.
jeg træner lidt mere end det. jeg svømmer 6 gange om ugen og styrketræner 8 gange om ugen med vægte og andet. svømning er 3 timer ad gangen og styrketræning er 2 timer ad gangen :)

skal du til London til sommer?
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Carsten2002 skrev:
skal du til London til sommer?

Lulz :´)
Viljen til at ville skaber evnen til at kunne !

Træner her: Fitness World Assens

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster