Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hakan1011 skrev:Jeg sidder og er i tvivl om hvad for en jeg skal købe. Bodylabs er 20 kr dyrere og man får mindrer for pengene. (link slettet) er billiger og man får 300 g mere. Har kørt på bodylabs hidtil men nu har jeg fundet den her.
Nogen der ved om der er stor forskel på dem?

Poliquin skrev:Hakan1011 skrev:Jeg sidder og er i tvivl om hvad for en jeg skal købe. Bodylabs er 20 kr dyrere og man får mindrer for pengene. (link slettet) er billiger og man får 300 g mere. Har kørt på bodylabs hidtil men nu har jeg fundet den her.
Bodylabs smager væsentlig bedre - og kvalitete er ligeså bedre

Hakan1011 skrev:Poliquin skrev:Hakan1011 skrev:Jeg sidder og er i tvivl om hvad for en jeg skal købe. Bodylabs er 20 kr dyrere og man får mindrer for pengene. (link slettet) er billiger og man får 300 g mere. Har kørt på bodylabs hidtil men nu har jeg fundet den her.
Ved du hvor meget gram protein man får pr. 100 gr i bodylabs? kan ikke se det inde på deres hjemmeside? og har ikke selve bøtten da den er færdig.

Poliquin skrev:Hakan1011 skrev:Jeg sidder og er i tvivl om hvad for en jeg skal købe. Bodylabs er 20 kr dyrere og man får mindrer for pengene. (link slettet) er billiger og man får 300 g mere. Har kørt på bodylabs hidtil men nu har jeg fundet den her.

slavers skrev:Poliquin skrev:Hakan1011 skrev:Jeg sidder og er i tvivl om hvad for en jeg skal købe. Bodylabs er 20 kr dyrere og man får mindrer for pengene. (link slettet) er billiger og man får 300 g mere. Har kørt på bodylabs hidtil men nu har jeg fundet den her.
Smag er individuel. Personligt syntes jeg både (link slettet) og bodylabs protein pulver smager dårligt. Du må meget gerne uddybe hvorfor bodylab skulle være bedre kvalietet end (link slettet)?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster