Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1597
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1594

Følg bodybuilding.dk på

bodylap whey 80 + kreatin ?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

hey.
jeg har holdt pause i godt 3måneder pga af skulder skade, men den er OK igen :D
har trænet i 4 uger nu og skal have lidt skub i træningen, så mit spørgesmål er

må jeg blande Bodylab Whey 80 med Bodylab Kreatin ?
til min vægt skal jeg indtage
120 g protein og 15 gram kreatin pr døgn. jeg træner 3-4 gange i ugen +løb og cykling i skoven 3 gange i ugen.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Ja, naturligvis må du blande de to produkter. Det er kun en fordel.
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Vis kostplan

inzaneXs skrev:Ja, naturligvis må du blande de to produkter. Det er kun en fordel.

ok tak, vil lige være sikker :D

alts jeg snupper en drik til til morgenmaden, 30 g protein og 3 gram kreatins og det sammed ved 15 tiden, og så tager jeg 60 g protein og 11 g kreatin til efter træning. eller hvor skal jeg ca dele det op. jeg spiser 4 måltider om dagen da jeg ikke kan nå mere, 1 morgen mad kl 6. 2 klokken 9:30. 3 klokken 12:30, 4 er så aftensmad ved ca 18 tiden.

nissen skrev:
inzaneXs skrev:Ja, naturligvis må du blande de to produkter. Det er kun en fordel.

alts jeg snupper en drik til til morgenmaden, 30 g protein og 3 gram kreatins og det sammed ved 15 tiden, og så tager jeg 60 g protein og 11 g kreatin til efter træning. eller hvor skal jeg ca dele det op. jeg spiser 4 måltider om dagen da jeg ikke kan nå mere, 1 morgen mad kl 6. 2 klokken 9:30. 3 klokken 12:30, 4 er så aftensmad ved ca 18 tiden.

ikke en der lige kan fortælle mig det ? :D

nissen skrev:
nissen skrev:

Jeg synes ikke just at dit sprog er prangende, så forstod ikke alt hvad du skrev - men du må lige rette mig, hvis jeg har misforstået noget...

Du skal selvfølgelig ikke indtage alt dit protein for en dag via proteinpulver. Du får også protein via din almindelige kost, og jeg vil tro at du sagtens kan nøjes med en shake om dagen eller måske to - bare sørg for at spise masser af mad! Jeg indtager faktisk kun proteinpulver efter træning og cassein proteinpulver nogle aftener... Det er nu ikke fordi jeg ikke kan få nok protein via min kost, men blot at pulveret har visse egenskaber, som er svære at finde andre steder...

Håber at jeg besvarede dit spørgsmål...
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)
Kostplan: Vis kostplan

J-S-O skrev:
nissen skrev:
nissen skrev:

Jeg synes ikke just at dit sprog er prangende, så forstod ikke alt hvad du skrev - men du må lige rette mig, hvis jeg har misforstået noget...

Du skal selvfølgelig ikke indtage alt dit protein for en dag via proteinpulver. Du får også protein via din almindelige kost, og jeg vil tro at du sagtens kan nøjes med en shake om dagen eller måske to - bare sørg for at spise masser af mad! Jeg indtager faktisk kun proteinpulver efter træning og cassein proteinpulver nogle aftener... Det er nu ikke fordi jeg ikke kan få nok protein via min kost, men blot at pulveret har visse egenskaber, som er svære at finde andre steder...

Håber at jeg besvarede dit spørgsmål...

ok. jeps det gjorde du. mange tak :D

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster