nissen skrev:nissen skrev:inzaneXs skrev:Ja, naturligvis må du blande de to produkter. Det er kun en fordel.
ok tak, vil lige være sikker
alts jeg snupper en drik til til morgenmaden, 30 g protein og 3 gram kreatins og det sammed ved 15 tiden, og så tager jeg 60 g protein og 11 g kreatin til efter træning. eller hvor skal jeg ca dele det op. jeg spiser 4 måltider om dagen da jeg ikke kan nå mere, 1 morgen mad kl 6. 2 klokken 9:30. 3 klokken 12:30, 4 er så aftensmad ved ca 18 tiden.
ikke en der lige kan fortælle mig det ?

Jeg synes ikke just at dit sprog er prangende, så forstod ikke alt hvad du skrev - men du må lige rette mig, hvis jeg har misforstået noget...
Du skal selvfølgelig ikke indtage alt dit protein for en dag via proteinpulver. Du får også protein via din almindelige kost, og jeg vil tro at du sagtens kan nøjes med en shake om dagen eller måske to - bare sørg for at spise masser af mad! Jeg indtager faktisk kun proteinpulver efter træning og cassein proteinpulver nogle aftener... Det er nu ikke fordi jeg ikke kan få nok protein via min kost, men blot at pulveret har visse egenskaber, som er svære at finde andre steder...
Håber at jeg besvarede dit spørgsmål...