Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

2620Rocky skrev:Men det gavner nok salget af jeres produkter hvis der er andresom mig der spekulere over det

2620Rocky skrev:Og jo det ville blive godkendt selvom det var møg giftigt og alt det der.
Se bare på smøger og Alkohol![]()

2620Rocky skrev:http://www.alun.dk/sund-kost/aspartam-din-cola-light-livet-af-dig.html# Her er en kilde
Og lyder godt Rasmus, kender ikke til det nye sødestof i bruger.
Men det gavner nok salget af jeres produkter hvis der er andresom mig der spekulere over det
Og jo det ville blive godkendt selvom det var møg giftigt og alt det der.
Se bare på smøger og Alkohol
Er der penge i det kommer det i første række.

2620Rocky skrev:http://www.alun.dk/sund-kost/aspartam-din-cola-light-livet-af-dig.html# Her er en kilde
Og lyder godt Rasmus, kender ikke til det nye sødestof i bruger.
Men det gavner nok salget af jeres produkter hvis der er andresom mig der spekulere over det
Og jo det ville blive godkendt selvom det var møg giftigt og alt det der.
Se bare på smøger og Alkohol
Er der penge i det kommer det i første række.

2620Rocky skrev:så jeg har tænkt mig at skifte til Neutral. Nogle der har prøvet den? Er den bedst med Vand eller Mælk, og smager den behageligt?

2620Rocky skrev:Dingo take a chill pill, det ikke min skyld at jeg ikke er den første som poster det her. Orkede ikke lige læse alle 986.000 indlæg før jeg postede, my bad. ;)
2620Rocky skrev:Og havde ingen idé om hvad Alun er, googlede som sagt bare aspartam da der var en der ville se en kilde. Fordi jeg troede han ikke havde hørt det før.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster