Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mathias20 skrev:Hej Bodybuilding.dk
Jeg vil til at indføre noget boksning til min hverdag(hvor jeg slår til boksepuden derhjemme).
Jeg vægtræner omkring 5 dage i ugen i forvejen.
Her kommer mine tvivl så, kan jeg med fordel tage en halv time hver dag på boksepuden, eller kræver det en vis restitution?
Med hensyn til valg af boksepude, kender ikke rigtig til kvaliteten på dem, hvor er det bedst at købe dem? Intersport? Online? Eller?
På forhånd tak for hjælpen.
Mathias

rash91 skrev:Mathias20 skrev:Hej Bodybuilding.dk
Jeg vil til at indføre noget boksning til min hverdag(hvor jeg slår til boksepuden derhjemme).
Her kommer mine tvivl så, kan jeg med fordel tage en halv time hver dag på boksepuden, eller kræver det en vis restitution?
Med hensyn til valg af boksepude, kender ikke rigtig til kvaliteten på dem, hvor er det bedst at købe dem? Intersport? Online? Eller?
Mathias
30 min på en boksepude er meget for en nybegynder, selv hvis du tager mange pauser.
Hvis jeg var dig, ville jeg starte med 5x3 min og så arbejde derfra, evt. sætte en ekstra x3min på hver uge. Jeg ved ikke om det kommer til at påvirke din restitution, men det finder du vel kun ud af ved at prøve.. Hvis du føler at det får dig til at gå ned af bakke med vægttræningen, så back lidt off med boksningen..
Everlast, Ringside, Lonsdale, TKO er alle topkvalitets boksepuder, men de koster også en del.

Mathias20 skrev:rash91 skrev:Mathias20 skrev:Hej Bodybuilding.dk
Mathias
30 min på en boksepude er meget for en nybegynder, selv hvis du tager mange pauser.
Hvis jeg var dig, ville jeg starte med 5x3 min og så arbejde derfra, evt. sætte en ekstra x3min på hver uge. Jeg ved ikke om det kommer til at påvirke din restitution, men det finder du vel kun ud af ved at prøve.. Hvis du føler at det får dig til at gå ned af bakke med vægttræningen, så back lidt off med boksningen..
Everlast, Ringside, Lonsdale, TKO er alle topkvalitets boksepuder, men de koster også en del.
Okay, vil prøve med 5x3 min til at begynde med så.
Har du nogen idé om hvor tung en boksepude jeg skal vælge? Den skal vel være omkring de 25 kg?
(Er ca 186 cm høj og vejer 85 kg hvis det hjælper på noget)

rash91 skrev:Mathias20 skrev:rash91 skrev:Mathias20 skrev:Hej Bodybuilding.dk
Mathias
Okay, vil prøve med 5x3 min til at begynde med så.
Har du nogen idé om hvor tung en boksepude jeg skal vælge? Den skal vel være omkring de 25 kg?
(Er ca 186 cm høj og vejer 85 kg hvis det hjælper på noget)
Hvis du vejer 85 kg er en 25 kg boksepude alt alt for lidt. Den kommer til at svinge rundt og det bliver irriterende i længden. Jeg ville købe en som vejer 50 kg.

S.Sørensen skrev:Go idé med boksning.. havde det lidt på samme måde engang, de samme overvejelser.. Men jeg søgte efter en klub - der kan du sparre med andre og få kyndig vejledning i teknik og lign. Hvis lysten fanger, måske stille op til nogle kampe og prøve dig selv af..
Er du ikke vild med tanken om boksning fordi kontakt graden er for "hård" og du ikke er vild med at blivë slået på er der også steder for det.. også i andre slags kampsport. I kickboxing tager man også ben med, og der kan man f.eks. gå letkontakt hvor kontaktgraden ikke er så høj.

b000t skrev:Sandsæk arbejde er udmærket cardiotræning. Men kedsomt i længden. Du kan med fordel lave nogen interval programmer. 30/30, 20/20, 20/10... Det er mange muligheder.
Men gik på http://www.boxfituk.com og handl derfra. Det er klart det billigste

Mathias20 skrev:b000t skrev:Sandsæk arbejde er udmærket cardiotræning. Men kedsomt i længden. Du kan med fordel lave nogen interval programmer. 30/30, 20/20, 20/10... Det er mange muligheder.
Er lidt grøn på området, men hvad menes der med tallene?

Mr Statue skrev:Mathias20 skrev:b000t skrev:Sandsæk arbejde er udmærket cardiotræning. Men kedsomt i længden. Du kan med fordel lave nogen interval programmer. 30/30, 20/20, 20/10... Det er mange muligheder.
Er lidt grøn på området, men hvad menes der med tallene?
Hvis du mener priserne er det pund.
881,32kr for 100 pund så hvis noget koster 1 pund koster det 8kr 81øre hvis det koster 30 pund £ ganger du bare 30x8,81 = 264,3kr.
Pund satser ifølge:
http://www.nationalbanken.dk/dndk/valut ... endocument

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster