Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

NGS skrev:Har I ikke en kantinerepræsentant, der kan tage problemet op med køkkenlederen og de andre kantinerepræsentanter ?

Lucas1994 skrev:NGS skrev:Har I ikke en kantinerepræsentant, der kan tage problemet op med køkkenlederen og de andre kantinerepræsentanter ?
Vi vil forsøge os på at kontakte køkkenlederen.
Vi har endnu ikke valgt nogen repræsentanter, men skal til det næste uge,

AndreasR skrev:Du kunne evt. supplere med såkaldte green powders, men bedste løsning ville nok være, som de andre nævner, at tage kontakt til køkkenlederen.

Lucas1994 skrev:#NGS
Jeg har opbakning fra min stue om at blive tillidsrepræsentant, men tøver lige en kende.
Hvis jeg bliver landsrepræsentsnt får jeg måske ingen vagter. Og det er lidt derfor man har valgt Livgarden.

Lucas1994 skrev:#NGS
Jeg har opbakning fra min stue om at blive tillidsrepræsentant, men tøver lige en kende.
Hvis jeg bliver landsrepræsentsnt får jeg måske ingen vagter. Og det er lidt derfor man har valgt Livgarden.

NGS skrev:Lucas1994 skrev:#NGS
Jeg ville overveje kraftigt om jeg vil være repræsentant. Man går alligevel glip af en del ting. Men hvor mange forskellige repræsentanter har I?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 122 gæster