Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sean skrev:Jeg vil rigtig gerne træne dødløft men jeg er meget usikker på teknikken og i centret hvor jeg træner Fitnessdk (Fields) er der aldrig nogen jeg kan smålure på for der er stortset ingen der træner dødløft.![]()
Men jeg skal helt sikkert have lært teknikken for den øvelse er vist et must at have med i programmet.
Jeg er ikke med på det med horisontalt og vertikalt træk, hvad betyder det ?

Sean skrev:Jeg vil rigtig gerne træne dødløft men jeg er meget usikker på teknikken og i centret hvor jeg træner Fitnessdk (Fields) er der aldrig nogen jeg kan smålure på for der er stortset ingen der træner dødløft.![]()
Men jeg skal helt sikkert have lært teknikken for den øvelse er vist et must at have med i programmet.
Jeg er ikke med på det med horisontalt og vertikalt træk, hvad betyder det ?

Sean skrev:Tusind tak for hjælpen...
Jeg har i øvrigt fået hjælp af en af fitnessdk`s instruktører..jeg er bare stadig usikker på om jeg har den rigtige teknik..
Jeg har kigget en masse videoer af folk der dødløfter det er bare hamrende svært selv at stå der og huske, hvordan var det nu lige det var...
Men der er vel ikke så meget andet at gøre end bare kaste sig ud i det...ville dog bare ønske der var en med perfekt teknik der kunne vise mig hvordan jeg skal bære mig af...jeg er nok en af dem der skal have det ind med ske. .![]()
Så i vil mene en rygdag ser nogenlunde fornuftig ud med BOR, pulldown og seated row ?
Hvilken en af øvelserne bør jeg smide ud når jeg lægger dødløft ind i programmet ?
Jeg bør vel ikke køre mere end 3 rygøvelser på samme dag ?

Sean skrev:Jeg kører et enkelt opvarmningsæt på 1x8 og derefter 5x5 med progression.
Da jeg kun har trænet få måneder er der endnu ikke så meget vægt på stangen men det er jo det jeg er i gang med at lave om på.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster