Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kæmperen skrev:Vekommen til logland Bøtker
Dejigt at se det ikke er alle der er bange for at løbe en tur en gang i mellem
Selv har jeg lige påbegyndt en mindre pause med kaffe på opfordring fra en veninde. Det er ikke fordi jeg er afhængig, men som tidligere sodat og nuværende pædagog, er det bare som om der manger noget i hverdagen

Linealba skrev:Hej Bøtker!
Velkommen til bb.dk og i logland! Træls med skader, håber at du skal komme af med dem! Det er da ellers et ganske pænt program du kør, til trods for skader![]()
Med min egen baggrund indenfor fysioterapi og nuværende indenfor medicin, er jeg lidt nysgerrig; har din fys sagt at dine lændelåsninger skyldes dårlig tarmfunktion eller at det "bare" er smerterne? Det jeg mener at spørge om er han/hun mener at det ene har baggrund i det andet af dine gener?

Linealba skrev:Ah, så er jeg medJa, den med involvering af hoftebøjeren ved tarmproblemer er noget jeg hørt før. Man ved at det er noget som kan ske ved "store" ting som trykker på musklen, så som tumorer, abscesser og lignende. Jeg har også hørt om teorier om at mindre alvorlige ting kan have den effekt, disse teorier eksisterer dog mest bland manuelle behandlere, så som kiropraktorer og fys'ere, end hvad de gør bland medicinere. Jeg tør ikke affærdige den teori, med tanke på hvor meget sjov og ballade ens tarme kan finde på og at vi endnu ikke helt er kloge på dem - de har jo lidt af sit eget liv, med eget nervesystem, eget immunforsvar og egne hormoner. Hele GI-kanalen er generelt meget fascinerende efter min mening og jo mere man lær om den, desto sejere synes man (eller i hvert fald jeg) at den er
Men nu vil jeg jo gerne blive gastrokirurg også
![]()
Dog, hvis jeg var din fys og havde mistanke om at det grundes i en tarmdysfunktion, ville jeg nok også kræve at der var andre mere typiske symptomer til stede og ellers tænke at det måske hang mere sammen med dine lændeproblemer. Men nu skriver du at du fået lindring efter at du stoppet med kaffe og sukker og så er det måske lige meget hvad den eksakte mekanisme er, så længe du slipper for smerter?

Bøtker skrev:
Den måtte jeg lige læse et par gange før jeg fik nogenlunde fat i det... Men Det er vildt nok at det kan hænge sammen på denne måde. Det lidt sjove var at han trykkede mig nogle steder på maven.. og jeg fik vildt ondt.. Så blev jeg manipuleret i nakke og ryggen. og så kunne han trykke på maven så det passede ham.. Nu skal jeg derned igen på fredag. Så bliver det spændene at se hvad han kan af tryllerier.

Linealba skrev:Bøtker skrev:
Den måtte jeg lige læse et par gange før jeg fik nogenlunde fat i det... Men Det er vildt nok at det kan hænge sammen på denne måde. Det lidt sjove var at han trykkede mig nogle steder på maven.. og jeg fik vildt ondt.. Så blev jeg manipuleret i nakke og ryggen. og så kunne han trykke på maven så det passede ham.. Nu skal jeg derned igen på fredag. Så bliver det spændene at se hvad han kan af tryllerier.
Behovet for de mange gennemlæsninger skyldes nok at jeg er fremmedarbejder og kan have for vane at bruge lidt anderledes sætningsbygning og ordfølge...

Bøtker skrev:Man bliver jo lidt misundelig når man ser de Guns Miss Law render rundt med

Bøtker skrev:I dag. 4 km løb ingen tidstagning, da det var rent lunte.. Var brugt efter arbejde, og den lange tur i lørdags. Mærkede lidt nilderen i skinnebenet. Håber ikke det er noget der udvikler sig.. Is på, voltaren gel og et par ipren.. Så må jeg lige tage den kur et par dage og så se

Misslaw skrev:Bøtker skrev:I dag. 4 km løb ingen tidstagning, da det var rent lunte.. Var brugt efter arbejde, og den lange tur i lørdags. Mærkede lidt nilderen i skinnebenet. Håber ikke det er noget der udvikler sig.. Is på, voltaren gel og et par ipren.. Så må jeg lige tage den kur et par dage og så se
Det var da et spøjst udtryk... er det selvopfundet?

Skull and bones skrev:Lækker træning. Lækre kællinger.
Hvordan kan det være, du bruger øvelser fra vægtløftning?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster