Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MaDsEnReC skrev:Hey.
Her er et link til en side hvor du kan se diverse øvelser, som styrker din skuldre.
http://www.shapefit.com/shoulder-exerci ... esses.html

FitnessWold Viby. Bænkpress & Dumbell's <3

flamingopikken skrev:Du kan ikke ændre formen på dine muskler, da det er genetisk bestemt. Du kunne evt. overveje at smide nogle laterals ind, for at træne sideskulderen.

The Little Kid skrev:Bare få større skuldre så skal det nok blive godtFitnessWold Viby. Bænkpress & Dumbell's <3
wat..

Herakle skrev:flamingopikken skrev:Du kan ikke ændre formen på dine muskler, da det er genetisk bestemt. Du kunne evt. overveje at smide nogle laterals ind, for at træne sideskulderen.
+1 laterals er et must for skuldre.

Muddii skrev:Hey bb'er . Jeg vil lige være sikker, har læst nogle steder og hørt fra andre hvis man træner specielle øvelser så kan man få sine skulder breder og jeg føler også at mine skulder kun bliver kugle agtige og ikke breder . Øvelser til skulder som jeg kører er sidende Mility press dumbell og med barbell stående.
og det samme med brystkassen har jeg hørt at hvis man kører den øvelse hvor man sidder på en bænk og holder en håndvægt med begge hænder og kør så med strakt arm bagover og så frem igen at den skulle give breder brystkasse.
Er der hold i de ting ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster