Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:1 - 2 øvelser og så hug noget volumen på. Det er det som virker.

rastkn skrev:Hvis jeg tager Bænkpres, er flyers så overhoved nødvendigt?
Grunden til jeg træner mange øvelser bryst er for at ramme hele brystet,
har næsten ingen fylde i mit bryst men ellers massere alle andre steder på kroppen...
Jeg plejer at træne bænk, skrå bænk både op og nede, flyers og afsluttende med dumbell eller barbell pullovers????

Barbell skrev:rastkn skrev:Hvis jeg tager Bænkpres, er flyers så overhoved nødvendigt?
Grunden til jeg træner mange øvelser bryst er for at ramme hele brystet,
har næsten ingen fylde i mit bryst men ellers massere alle andre steder på kroppen...
Jeg plejer at træne bænk, skrå bænk både op og nede, flyers og afsluttende med dumbell eller barbell pullovers????
Manglende masse på netop brystet, samtidig med resten af din krop har godt med masse:
1. Dårlig teknik
2. Ego Bench Press
3. Dårlige gener
Gider du ikke fortælle hvor mange set og repetitioner du tager i hver bryst øvelse?

Begynderen skrev:Hej når jeg selv kigger på mit brystet så er det kun den yderste del der er sådan okay, men inde ved kaverlergangen er der bare intet. en øvelse der træner der inde eller bare det hele?

Lithium skrev:jeg ville bekymre mig mere om min squat jf. dine stats ...
men hver sin lyst jo

rastkn skrev:Lithium skrev:jeg ville bekymre mig mere om min squat jf. dine stats ...
men hver sin lyst jo
Jeg ser bare ikke sjovheden i Squat
Man mester ALT energien til resten af træningen..
Men jeg må nok se at komme igang igen såå.

Lithium skrev:rastkn skrev:Lithium skrev:jeg ville bekymre mig mere om min squat jf. dine stats ...
men hver sin lyst jo
det skal ikke være sjovt det skal være effektivt - det sjove kommer når du squatter 200 kg raw så har du brutale stænger regardless - så det ene kommer med det andet og det sjove kommer somregel først senere![]()
Du mister ikke energien til træningen, hvis du indfører squat på regelmæssig basis i dit program. Så vænner du dig til det og kan sagtens klø på efter benene har fået tæsk

Lithium skrev:rastkn skrev:Lithium skrev:rastkn skrev:Lithium skrev:jeg ville bekymre mig mere om min squat jf. dine stats ...
men hver sin lyst jo
det skal ikke være sjovt det skal være effektivt - det sjove kommer når du squatter 200 kg raw så har du brutale stænger regardless - så det ene kommer med det andet og det sjove kommer somregel først senere![]()
Du mister ikke energien til træningen, hvis du indfører squat på regelmæssig basis i dit program. Så vænner du dig til det og kan sagtens klø på efter benene har fået tæsk
Du siger noget... Men hvor lang har det taget dig at komme op på de 180 kg. Squat??
Jeg kan ca. squate 100 kg. hvor jeg kommer helt ned og kontrolleret op 8 reps.
det tog knap 1,5 år at lowbarsquatte 180 - det tog 2,5 år at highbar squatte 180 ..hehe (don`t ask)
8 reps med 100 kg i god stil? er da også ganske fint - jeg troede du havde skrevet dit 1 rep max ude i statsne

rastkn skrev:Lithium skrev:rastkn skrev:Lithium skrev:rastkn skrev:Lithium skrev:jeg ville bekymre mig mere om min squat jf. dine stats ...
men hver sin lyst jo
Du siger noget... Men hvor lang har det taget dig at komme op på de 180 kg. Squat??
Jeg kan ca. squate 100 kg. hvor jeg kommer helt ned og kontrolleret op 8 reps.
det tog knap 1,5 år at lowbarsquatte 180 - det tog 2,5 år at highbar squatte 180 ..hehe (don`t ask)
8 reps med 100 kg i god stil? er da også ganske fint - jeg troede du havde skrevet dit 1 rep max ude i statsne
Tak. Må se at komme igang med Squat igen.
Nej ikke med Squat og dødløft, har aldrig være nede på 1 rep i de øvelse har været nede på de 4,
men har ingen til at hjælpe mig hvis der går galt :/ Så indtil videre har jeg holdt mig til det jeg ved jeg kan tage (:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster