Til at starte med vil jeg sige at jeg ingen idé havde om hvor jeg skulle starte den her tråd så det er for mig helt forståeligt hvis den bliver flyttet og så vil jeg også sige at nu har jeg ledt overalt i diverse forummer og jeg har intet fundet omkring mit problem

jeg er en dreng på 18 år. jeg har trænet omkring 2 år hvor det sidste års tid har været meget seriøs træning med henblik på kost og træning
nå, men mit problem er sådan, at når jeg spænder mine bryst muskler så er det som om at mine brystmuskler "lapper" over hinanden og altså ser ud som om de hæfter forskellige steder, hvilket jeg selvfølgelig godt ved ikke er muligt da jeg selv studerer fysiologi og biologi på mit gymnasium. Jeg har dog ikke selv viden nok til at kunne finde et svar på mit eget problem. Jeg håber at der er nogen her på sitet der kan fortælle mig om det eller give et svar på hvorfor det ser sådan ud og om det ændrer sig i og med at jeg træner mere og får mere masse.
Det giver ingen smerter eller nogle problemer under træning og derfor er det heller ikke noget at gå til lægen med.
Jeg kan godt lægge et billede ind, men nu prøver jeg engang uden at lægge et billede ind og hvis der er nogle der beder om det skal jeg selvfølgelig smide et ind.

accepter dig selv mand, og glem ALT om kosmetiske operationer
hvilket også kan forklare lidt at min ene bryst ser større ud end den anden da den jernstang jeg har fået indopereret sidder og skubber ud ad