Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 811
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 808

Følg bodybuilding.dk på

Brystmuskler ser underlige ud når jeg spænder.

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej Bodybuildere.
Til at starte med vil jeg sige at jeg ingen idé havde om hvor jeg skulle starte den her tråd så det er for mig helt forståeligt hvis den bliver flyttet og så vil jeg også sige at nu har jeg ledt overalt i diverse forummer og jeg har intet fundet omkring mit problem :)

jeg er en dreng på 18 år. jeg har trænet omkring 2 år hvor det sidste års tid har været meget seriøs træning med henblik på kost og træning :) nå, men mit problem er sådan, at når jeg spænder mine bryst muskler så er det som om at mine brystmuskler "lapper" over hinanden og altså ser ud som om de hæfter forskellige steder, hvilket jeg selvfølgelig godt ved ikke er muligt da jeg selv studerer fysiologi og biologi på mit gymnasium. Jeg har dog ikke selv viden nok til at kunne finde et svar på mit eget problem.
Jeg håber at der er nogen her på sitet der kan fortælle mig om det eller give et svar på hvorfor det ser sådan ud og om det ændrer sig i og med at jeg træner mere og får mere masse.
Det giver ingen smerter eller nogle problemer under træning og derfor er det heller ikke noget at gå til lægen med.
Jeg kan godt lægge et billede ind, men nu prøver jeg engang uden at lægge et billede ind og hvis der er nogle der beder om det skal jeg selvfølgelig smide et ind.

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 125.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

pic tak...

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Jep, picture please.
Brugeravatar

Geografisk sted: Svendborg, Fyn

som ønsket, et billede:
Vedhæftede filer
IMG_0049.JPG

Styrkeliste

din venstre boob ser (meget) større ud end højre. Prøv at træne bryst med dumbbells i noget tid i stedet for barbells. Ellers kan jeg ikke se der er noget galt

Jeks skrev:din venstre boob ser (meget) større ud end højre. Prøv at træne bryst med dumbbells i noget tid i stedet for barbells. Ellers kan jeg ikke se der er noget galt

Det er en blanding af dårlig lys og dårligt kamera :) Når jeg står i ordentligt lys er der ikke noget at se med at den ene er større :) Det er mere midten af mit bryst som jeg synes ser lidt underligt ud da det "buler" ud forskellige steder

Styrkeliste

sådan er din muskelatur genetisk skabt, du kan ikke træne det væk hvertfald, kosmetiske operationer skal jeg ikke gøre mig klog på.

re-pete skrev:
Jeks skrev:din venstre boob ser (meget) større ud end højre. Prøv at træne bryst med dumbbells i noget tid i stedet for barbells. Ellers kan jeg ikke se der er noget galt

Det er en blanding af dårlig lys og dårligt kamera :) Når jeg står i ordentligt lys er der ikke noget at se med at den ene er større :) Det er mere midten af mit bryst som jeg synes ser lidt underligt ud da det "buler" ud forskellige steder

underligt ud???? jeg kan sgu ikke se en skid :P accepter dig selv mand, og glem ALT om kosmetiske operationer

Jeks skrev:
re-pete skrev:

underligt ud???? jeg kan sgu ikke se en skid :P accepter dig selv mand, og glem ALT om kosmetiske operationer

nu er det ikke noget jeg har tænkt på at få igen da jeg allerede i forvejen har fået foretaget en operation for tragtbryst som er en deformitet af bryst benene der får dem til at gå indad :D hvilket også kan forklare lidt at min ene bryst ser større ud end den anden da den jernstang jeg har fået indopereret sidder og skubber ud ad :)

Styrkeliste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster