Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ekstyr skrev:bump. der må da være et forslag til hvornår, man tager på, og hvornår man cutter?

Straws skrev:ekstyr skrev:bump. der må da være et forslag til hvornår, man tager på, og hvornår man cutter?
Er efterhånden begyndt at cutte når jeg når omkring de 15% BF.. Det er helt individuelt.

Straws skrev:Så længe jeg ikke bruger steroider til det, vil jeg helst ikke under 10% med min størrelse.
Det kan godt være det kun er 3-4% fedt det drejer sig om, men det virker for mig.

Skull and bones skrev:Straws skrev:Når jeg når så langt ned, har jeg bare svært ved at vedligeholde min masse.
Men det kan da være jeg lærer det med tiden.. Lærer noget hele tiden af erfaring.
10% året rundt er et fornuftigt niveau (godt råd til topic-starter).

junikz skrev:Skull and bones skrev:Straws skrev:Når jeg når så langt ned, har jeg bare svært ved at vedligeholde min masse.
Men det kan da være jeg lærer det med tiden.. Lærer noget hele tiden af erfaring.
10% året rundt er et fornuftigt niveau (godt råd til topic-starter).
Så det er bedre at køre fra 10-14% & omvendt fra 14-10%, end at køre fra 8-12% og fra 12-8%.. mht. hvor let/sundt det er at holde så lav en fedt%, og mht. "letheden" i at øge muskelmassen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster