Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Champions20 skrev:Hej alle sammen.
Hvis jeg gerne vil bulke og mit ligevægtsindtag er 2500 kcal på ikke træningsdage, og 3100 på træningsdage, skal jeg så ligge ca 500 kcal til så mit kcal indtag skifter, alt efter om det er en træningsdag eller ej ?
Det vil sige 3000 kcal på ikke træningsdage, og 3600 på træningsdage.

Champions20 skrev:Hej danielhansen13.
Det er jeg opmærksom på. Det er derfor jeg har skrevet ( mit ligevægtsindtag er 2500 kcal på ikke træningsdage, og 3100 på træningsdage ).
Er der nogle erfarne BB´ere der kan hjælpe med et svar på mit mit spørgsmål ??

Champions20 skrev:Hej alle sammen.
Hvis jeg gerne vil bulke og mit ligevægtsindtag er 2500 kcal på ikke træningsdage, og 3100 på træningsdage, skal jeg så ligge ca 500 kcal til så mit kcal indtag skifter, alt efter om det er en træningsdag eller ej ?

Saiph9000 skrev:Champions20 skrev:Hej alle sammen.
Du skal indtage den samme mængde kcal hver dag, rest dage er lige så (hvis ikke mere) vigtige til at opbygge muskelmasse på ;)

Champions20 skrev:Okey...
En ting er da i hvert fald helt sikkert. Mit spørgsmål er da meget relevant, da de svar i har givet mig pejer i alle retninger.
Jeg ønsker naturlig ikke at indtage hverken for mange eller for få kcal.
Har vi en overdommer tilstæde, der har erfarningen med sig til at fortælle mig hvad der er rigtig ?
Jeg vil rigtig gerne høre hvad begrundelsen er for Jeres svar.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster