Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Etrius skrev:5,9 kg på 3 uger er lige voldsomt nok. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, men jeg mener, at kreatin hos nogen personer kan forårsage væskeophobning. Det vil dog hurtigt forsvinde, når du begynder at cutte igen. Søg evt. på forummet. Jeg er sikker på, at emnet er blevet vendt og drejet...

Pind skrev:Hvis du er i tvivl om det er kreatinen, som har gjort det, så drop det og se hvad vægten siger. Det skal selvf. være uden du laver andre ændringer, således de ikke også går ind og har en indflydelse på resultatet.
Jeg tvivler dog på at du skulle have samlet så meget væske via tilskud af kreatin, at det skulle have givet et nævneværdigt udslag. Du har nok nærmere ligget i et for stort energioverskud, og er deraf steget unødvendigt meget i fedt masse.

Krøller skrev:Hvis du førhen lå på 2000kcal betyder det, at kroppen's forbrænding har tilpasset sig dette indtag, og når du pludselig øger dit indtag til 3100kcal tager det tid før forbrændingen følger med og derfor tager du på. Det du istedet skulle have gjort var Reverse dieting, hvor du gradvist øgede dit indtag fra 2000kcal til 2100kcal osv. Nedenstående billede viser udmærket din tilstand![]()
så næsten men det kan da være med til forklaringen men det er jo de sidste 3 uger det er gået helt galt
Taekwondo body skrev:Krøller skrev:Hvis du førhen lå på 2000kcal betyder det, at kroppen's forbrænding har tilpasset sig dette indtag, og når du pludselig øger dit indtag til 3100kcal tager det tid før forbrændingen følger med og derfor tager du på. Det du istedet skulle have gjort var Reverse dieting, hvor du gradvist øgede dit indtag fra 2000kcal til 2100kcal osv. Nedenstående billede viser udmærket din tilstand![]()
gjorde det jeg gik fra 2000 til 2600 den første uge også 2900 og 3100så næsten men det kan da være med til forklaringen men det er jo de sidste 3 uger det er gået helt galt

Krøller skrev:Taekwondo body skrev:Krøller skrev:Hvis du førhen lå på 2000kcal betyder det, at kroppen's forbrænding har tilpasset sig dette indtag, og når du pludselig øger dit indtag til 3100kcal tager det tid før forbrændingen følger med og derfor tager du på. Det du istedet skulle have gjort var Reverse dieting, hvor du gradvist øgede dit indtag fra 2000kcal til 2100kcal osv. Nedenstående billede viser udmærket din tilstand![]()
gjorde det jeg gik fra 2000 til 2600 den første uge også 2900 og 3100så næsten men det kan da være med til forklaringen men det er jo de sidste 3 uger det er gået helt galt
Tror du øgede dit indtag alt for hurtigt - du kunne evt. tage et kig på denne video af Layne Norton![]()
http://www.youtube.com/watch?v=b5C3uqA1yRI

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster