Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 987
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 984

Følg bodybuilding.dk på

Bulk starting

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej.

Jeg er en dreng på nu 18år, som har trænet siden Januar 2011. De første 7-8måneder var rigtig useriøse, og der var mange gange stort mellemrum mellem træningen. Så sidste år i September/Oktober begyndte jeg, at tage det mere seriøst og læse en del mere omkring træning osv. Nu er der jo så gået en del måneder, og lidt muskelmasse har jeg da fået, men har læst at får at få seriøs masse, så bliver man nødt til at bulke.

Har i al min tid med træning ikke været oppe på mange kalorier om dagen, men har bare tænkt over hvad jeg proppede i munden, så det ikke bare var junk junk junk. Nu vil jeg så prøve at bulke, men jeg er meget i tvivl om hvor mange kalorier jeg så skal indtage hver dag? Så det er her jeg ville høre om der var nogle af jer, som havde nogle formler eller lign for at beregne det?

På forhånd mange tak! :)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

http://www.motion-online.dk/sundhed_og_ ... giforbrug/ Der findes også mange andre på nettet, men husk det kun er estimater de kommer med :)

Reputation point: 165

Geografisk sted: Vejle

Træner her: AK Odin

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog

Æd til du brækker dig, du kan skære blævret væk senere.

Det kan faktisk være en ret så stor udfordring at bulke med ''clean'' mad. Alle kan blive tykke af at æde pizza og chokolade, men det kræver en kriger at blive stor på sund mad.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 200.00

Voimakas: Har prøvet på den hjemmeside, men synes det virker ekstremt at jeg skal indtage 3500 kalorier hver dag, da min stats er:
Vægt: 74kg
Højde: 183
Alder: 18

Men ved det ikke, har jo aldrig prøvet det før.

Dornerd: Prøver, men synes godt nok at det er svært at indtage så mange kalorier hver eneste dag! Men det er nok bare et luksus problem? ;)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 130.00

alexandereb skrev:Voimakas: Har prøvet på den hjemmeside, men synes det virker ekstremt at jeg skal indtage 3500 kalorier hver dag, da min stats er:
Vægt: 74kg
Højde: 183
Alder: 18

Men ved det ikke, har jo aldrig prøvet det før.

Dornerd: Prøver, men synes godt nok at det er svært at indtage så mange kalorier hver eneste dag! Men det er nok bare et luksus problem? ;)

Tror det passer meget godt med de 3500 kalorier ;)

Jeg er 174, 67kg og 18 år gammel, og jeg skal indtage omkring de 3200 kalorier dagligt :)

En god ting er at få skovlet en MASSE kalorier ned til de "store" måltider (morgen, frokost, aften), Du kan snildt hive en 800+ kalorier hjem på hvert af de måltider.

Så skal du bare spæde op med et stykke rugbrød, frugt, grøntsagt, æg, tun, mandler osv. osv. Så skal du nok klare det ;)

Spis ikke til du er mæt, men til du er overMÆT, du vænner hurtigt maven til at spise mere, så kommer hagen bare, så er man sulten konstant! :)

Hvis du har svært ved at smide +800 kalorier ned om morgenen, så blend en shake indeholdende:

Havregryn, peanutbutter, mælk, hakkede mandler (evt. proteinpulver). Hvis du har sådan 800-1000ml "smoothie" som du kan drikke lidt af i ny og næ i løbet af morgenen, så rammer du omkring 1200 kalorier eller deromkring, bare på dit morgenmåltid ;)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster