Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hey har trænet Ca 2 år så har meget godt styr på hvordan øvelser virker bedst på mig!!
Da jeg startede vejede jeg Ca 60kg stoppede for et halvt år siden. Der vejede jeg ca83kg. Har været oppe og veje Ca 86-87kg.. Stoppede pga skulder skade.
Men nu er jeg igang igen!!! Har aldrig rigtig gået op i min kost.
da jeg er kommet ned og veje 76-77kg efter 6måneders pause! Har lavet denne kost plan.
Men mit spørgsmål er om jeg kan bulke gode muskler uden at få for meget fedt!
Skal så lig siges træner virkelig hårdt når jeg træner pulsen er oppe konstant. Og er smed så bruger også mine muskler meget fysisk hårdt min. 8 timer om dagen. Når jeg følger min kost plan indtager jeg Ca. 4500kcal. 312gr protein 700gr kulhydrat. Ca 95 -100 gr. Fedt. Er det for meget fedt til jeg kan nå at brænde det af???
Mit trænings program hedder. Mandag: bryst skulder bag skulder. Mave. Biceps. Det tager mig Ca 2.5 time pga jeg træner mave til jeg brækker mig. Tirsdag triceps ryg vinger Tager Ca 2timer. Onsdags udelukket ben og len. Ca 2 timer. Torsdag det samme som mandag! Fredag biceps triceps nakke og de ting jeg nu synes jeg lig mangler. Lidt på. Lørdag søndag hvile. Er lig begyndt på dette program. Har altid kørt 2x split program. Men træner dette med en kammeret nu. Er bare i tvivl om jeg får for meget fedt i forhold til hvad jeg forbrænder.

rod ingwes! skrev:Har jo trænings program og kost plan hvad jeg indtager af. Fødevare i løbet af dagen. Var bare lidt for doven til at skrive det hele ind. Tænkte måske at man kunne sige noget ud fra de stats. Bruger lifesum program. Kun til at udregne at jeg får de kalorier jeg skal havde uden at få for meget fedt. min kost hedder. morgen kl 05:00 150gr havregryn 4banener. Kl 06:30 protein shake. 09:00. 400gr kylling 200gr ris. Kl 12:00 4stk rugbrød proteinrig kødpålæg! 2stk bananer. I dåse tun og protein shake. Kl 15:00 200gr kylling 200gr ris. Kl 17:00 protein shake ( efter træning) kl 18:30 200gr oksekød 300gr blandede rodfrugter ; ( forskelligt fra dag til dag da jeg ikk kan spise det samme hver dag! ) kl 21:00. Protein shake 5spk olie 2 bananer. Kører nectar protein uden fedt!! Det mit kostprogram jeg kører nu!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster