Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kaptajn Cof skrev:Jeg har so far taget 5 kg på på 3 måneder ved at træne seriøst (det har altid været svært for mig grundet mega høj forbrænding). Jeg kører programmet "Større arme på 12 uger", hvor jeg befinder mig på 7 uge. Har helt klart øget volumen på armene allerede 1.5 cm. MEN, fordi jeg indtager mere protein og kulhydrat end nogensinde før, er min fedtprocent steget - dette tager jeg som en selvfølge. Jeg er bare ikke klar over hvad jeg skal gøre når mit program er slut og jeg gerne vil holde vægten, men få en lavere fedtprocent.
Kaptajnen

Kaptajn Cof skrev:Nej så har jeg da helt misforstået det![]()
Jeg vil såvidt muligt holde den vægt jeg nu har. Jeg har altid vejet omkring de 79kg og har haft MEGET svært ved at tage på med træning. Med lidt seriøs kostplanlægning samt weightgainer har jeg taget godt 6 kg på. Jeg er interesseret i at beholde nogenlunde den størrelse jeg har, volumenmæssigt og vægtmæssigt men vil gerne have en lavere fedtprocent, således jeg bliver mere markeret.
Hvordan gør jeg så det?
Kaptajnen

Kaptajn Cof skrev:Nej så har jeg da helt misforstået det![]()
Jeg vil såvidt muligt holde den vægt jeg nu har. Jeg har altid vejet omkring de 79kg og har haft MEGET svært ved at tage på med træning. Med lidt seriøs kostplanlægning samt weightgainer har jeg taget godt 6 kg på. Jeg er interesseret i at beholde nogenlunde den størrelse jeg har, volumenmæssigt og vægtmæssigt men vil gerne have en lavere fedtprocent, således jeg bliver mere markeret.
Hvordan gør jeg så det?
Kaptajnen

Kaptajn Cof skrev:Ok
Jeg har også tidligst planer om det efter jul, da mit nuværende program skal afsluttes først!
Men det vil i reglen sige, at hvis jeg vil ende med en vægt på ca 85kg og samtidig have en relativ lav fedtprocent, skal jeg regne med at øge min vægt yderligere flere kg, inden jeg cutter?
Kaptajn Cof skrev:Kan man undgå at fedtprocenten stiger, når man gainer så meget som muligt?
Kaptajnen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster