Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1442
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1440

Følg bodybuilding.dk på

burde jeg bruge kreatin??

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

hej alle... jeg har en bøtte kreatin som bare står og samler støv.. har taget kreatin før men fik nok ikk givet det en ordenlig chance :whistle: tænkte når den nu alligevel bare står hvorfor så ikk tage lad os sige 10 gram hver dag?? altså kan vel kun gavne?? eller hvad?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

jimmy20 skrev:hej alle... jeg har en bøtte kreatin som bare står og samler støv.. har taget kreatin før men fik nok ikk givet det en ordenlig chance :whistle: tænkte når den nu alligevel bare står hvorfor så ikk tage lad os sige 10 gram hver dag?? altså kan vel kun gavne?? eller hvad?

Du kan være en såkaldt non-responder, som ikke får gavn af kreatin. Du kan begynde med en loading fase på 5-7 dage hvor du kører 15-20g fordelt over dagen. Herefter fortsætter du med 2-3g om dagen.

Prøv det, hvis du ikke oplever nogen effekt, så kør bøtten færdig og lad vær med at købe mere :-)

Jeg har oplevet af få mere effekt af kreatin nu, end for nogle år siden.
<script></script>

Geografisk sted: Roskilde

Træner her: FitnessDK Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 11.00
- Squat: 11.00
- Dødløft: 11.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)

Optimisten skrev:
jimmy20 skrev:hej alle... jeg har en bøtte kreatin som bare står og samler støv.. har taget kreatin før men fik nok ikk givet det en ordenlig chance :whistle: tænkte når den nu alligevel bare står hvorfor så ikk tage lad os sige 10 gram hver dag?? altså kan vel kun gavne?? eller hvad?

Du kan være en såkaldt non-responder, som ikke får gavn af kreatin. Du kan begynde med en loading fase på 5-7 dage hvor du kører 15-20g fordelt over dagen. Herefter fortsætter du med 2-3g om dagen.

Prøv det, hvis du ikke oplever nogen effekt, så kør bøtten færdig og lad vær med at købe mere :-)

Jeg har oplevet af få mere effekt af kreatin nu, end for nogle år siden.

jaja som sagt har prøvet før:)...tænkte bare når den nu alligevel er der:) så hvorfor ikk give det en chance mere noget aldrig igennem min loading fase O:) ...tak for svaret!:) jeg giver det en chance

jimmy20 skrev:jaja som sagt har prøvet før:)...tænkte bare når den nu alligevel er der:) så hvorfor ikk give det en chance mere noget aldrig igennem min loading fase O:) ...tak for svaret!:) jeg giver det en chance

Du har heller ikke givet kreatin en chance hvis du ikke engang nåede igennem din loading fase. ;)

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog

Maskinen skrev:
jimmy20 skrev:jaja som sagt har prøvet før:)...tænkte bare når den nu alligevel er der:) så hvorfor ikk give det en chance mere noget aldrig igennem min loading fase O:) ...tak for svaret!:) jeg giver det en chance

Du har heller ikke givet kreatin en chance hvis du ikke engang nåede igennem din loading fase. ;)

ved godt skrev jo os:)... derfor jeg bare prøver igen:) kan vel kun gavne :)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster