Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

og 

Jegermads skrev:Fredag 13/1:
Cykeltur på 46 km (heraf 10km kuperet plantagekørsell, resten sightseeing og vildfarelse i pludselig nattemørke endnu en gang - men nu har jeg købt lys. Hah Mørke).
Jo det tænker jeg også at skypening vil være bedst. Hvad med at jeg står tidligt op? Dvs min syv er din 22? eller det kommer an på hvad du skal. Du kan også bare melde et tidspunkt på sms, så skal jeg nok bevæge mig til internet. Jeg skal ikke så meget i morgen.

Jegermads skrev:Captain is proud

Dahlen skrev:Hvad gør vi mht Ravens vs Pats?
Bliver vi enige om én ting?
Finder vi en hver således der er to "ting" på højkant?
Sammensætter vi uafhængigt af hinanden(lidt ligesom dengang i hallen med Anders, Christian og Kristian)?

Jegermads skrev:Dahlen skrev:Hvad gør vi mht Ravens vs Pats?
Bliver vi enige om én ting?
Finder vi en hver således der er to "ting" på højkant?
Sammensætter vi uafhængigt af hinanden(lidt ligesom dengang i hallen med Anders, Christian og Kristian)?
Det kan også sættes op efter antallet af point i kampen og ikke bare hvem der vinder.
Så fx. når Pats scorer en TD skal du lave 100 Burpees. Jeg har ikke lige mere fantasi. For hver Ravens int. spiser jeg en krukke honning.

Dahlen skrev:TD: 25 Burpees
Extra point: 15 Thrusters @ 40kg
FG: 20 swings @ 24kg
Safty: 200 double unders
2 point conversion: 30 HSPU
Int: 10 pull-ups
Forced fumble: 20 Mountain climbers
Fumble recovery(kun af D): 20 box jumps
Sack: 20 Squat @50kg

Dahlen skrev:Off topic:
Martin kom lige over og viste denne igår. Den er lige kommet hjem til ham: http://www.scott-sports.com/us_en/product/11256/61169/221698.

Jegermads skrev:
Eftersom Kampen kommer til at ende 31-10 til Pats og der nok bliver et sack eller to fra dig til mig, og nok også nogle field goals. Og helt sikker ekstra points. Og så vil jeg være rigtigt ked af det hvis en 2 point conversion optræder mod mig. Jeg kan ikke gennemføre 30 HSPU på en uge. Her er mit forslag til ændringer, eller måske skal der bare sættes enfactor på i forhold til pr eller vores reletaive styrke mod hinanden?
TD:30 Burpees
Extra point: 10 Thrusters @ 40kg
Missed extra point: det samme som ovenstående
FG: 20 swings @ 24kg (det er mange/meget!)
Safty: 300 double unders
2 point conversion: 10 HSPU
Int: 10 pull-ups
Forced fumble: 20 Mountain climbers
Fumble recovery(kun af D): 20 box jumps
Sack: 10 Squat @50kg
Ejection: Classic Spartan ABS
Kick-off/Punt return for TD: Find på
Succes med Onside Kick: Find på
Kristian skal også tvinges på.
Jeg er godt nok blevet lidt i tvivl om om jeg kan se kampen. Hvornår starter den dansk tid? Jeg har undervisning 10-11 min tid mandag morgen.

Jegermads skrev:Dahlen skrev:Off topic:
Martin kom lige over og viste denne igår. Den er lige kommet hjem til ham: http://www.scott-sports.com/us_en/product/11256/61169/221698.
Og det var da en irriterende cykel. Han kan få min i stedet.

Dahlen skrev:
Du er ude i en 120-150 burpees er du vel klar over![]()
Ellers er jeg enig. 20 swings er ikke meget, det er hurtigt klaret.
Spark til TD return: 10 suicides som tribute til det flotte løb.(må gerne flyttes til sidst i træningen)
Onside kick succes: 20 dips.
Du er vel udemærket klar over at mit voldsomme D har større chancer for ejection. Puha, sådan en spartan abs lige midt i det hele. Jeg håber inderligt at Ray og Reed er flyvende og laver en safty.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster