- håber de forstår mit spørgsmål. Tak på forhånd

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:Og hvad ville formålet være? Altså med at carbe op?
](./images/smilies/wallbash.gif)

Garik skrev:I stedet for at "carbe up", som man normalvis forbinder med konkurrenceforberedelse, kunne du jo bare øge carbs i nogle dage og så tilbage til din normale tilgang?

Utrænet?/trænet?.150 Carbs kan godt være lavt udgangspunkt for" utrænet".Tyskeren skrev:med 150 gram kulhydrat om dagen burde du da slet ikke skulle ud i noget carb up eller lign ? eller er det bare mig der er galt på den ?

RisingStar skrev:Jeg cutter lige pt. og normalt er mine kcal fordelt på 200g protein, 150g kulhydrater og 80g fedt...

sunway skrev:Utrænet?/trænet?.150 Carbs kan godt være lavt udgangspunkt for" utrænet".Tyskeren skrev:med 150 gram kulhydrat om dagen burde du da slet ikke skulle ud i noget carb up eller lign ? eller er det bare mig der er galt på den ?

Pind skrev:RisingStar skrev:Jeg cutter lige pt. og normalt er mine kcal fordelt på 200g protein, 150g kulhydrater og 80g fedt...
Det er satme ikke meget du får at spise. Du må ikke lave specielt meget i din dagligdag så.

El Patron skrev:Vil det sige du har taget 13 kilo på, på ca. 8 måneder?

Rise Against skrev:Carb up er mest for at manipulere med dine glykogendepoter i muskelvævet. Som det bliver nævnt er det ofte noget der sker i forhold til konkurrencer (pga. væskebinding), men er dog uenig i, at det er det eneste tidspunkt det bør benyttes. Der er mange gavnlige effekter ved at have større glykogendepoter. Du kan øge dine glykogendepoter meget ved at styre dit carb-indtag. En af de mest effektive metoder fra mine lærebøger er at du tømmer dine depoter ved træning, hvorefter du faster fra kulhydrater i et par dage (dvs. du lever af protein og fedt hovedsageligt). Derefter bør du så carbe op og dine depoter vil, efter nogle studier, være næsten dobbelt så store.
Dog kan du også øge dine depoter ved 1) at spise mere kulhydrat eller 2) Tømme depoterne og derefter spise kulhydrat.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster