Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1537
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1534

Følg bodybuilding.dk på

Carbs's virkning?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej BB's, jeg har siddet og læst lidt artikler inde på tnation om kost osv. Mit engelsk fejler ikke noget, men fatter godt nok ikke meget af det jeg har læst...
Jeg læste lidt af denne artikel: http://www.t-nation.com/free_online_art ... _in_6_days har jeg der forstået ret at man ikke skal indtage mange prot, men istedet mange carbs?

Jeg kæmper selv med væske på maven, og ved ikke hvordan jeg skal få det væk? Skal jeg drikke mindre vand, eller skal jeg spise flere kulhdydrater eller skære dem væk? Jeg havde opfattet det sådan at man skulle spise mange proteiner og så ikke for mange kulhydrater? Sorry for mine noob spørgsmål, men vil gerne have styr på kosten
:|
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: Næstved

Træner her: HGVS

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hey du :)

Jeg vil anbefale dig at læse Smedens artikel om kost her på forummet, det er guldkorn siger jeg dig.

Ville gerne selv komme med et uddybende svar, men er i fuld gang med at pakke til morgentræningen. Hav det godt!

Rasmus
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: OBBC
Fitness World Odense
Fitness World Assens

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (16)

Nu gider jeg ikke lige læse artiklen igennem igen, men har læst den på et tidspunkt. Jeg mener den handler om at udtømme kroppen for væske.
Du kan ikke rigtig bruge den til noget, medmindre du ønsker at stille op eller være, det, ekstra ripped en dag.
Som du nok også har læst så handler den om at gå fra level 3 til 4, så det fedt/væske du har på maven skal højst sandsynligvis væk igennem diæt, og ikke igennem udtømning.

Træner her: Anger Mangement

Det du har læst om er så vidt jeg kan se uden at have læst den helt igennem en artikel om udtømning, det vil sige en artikel om hvordan du for væsken ud af kroppen og underhuden så du ser meget shredded ud. Men det er kun noget du gør op mod et photoshoot eller en konkurrence, det er ikke noget du skal begynde at lege med, da du kan blive rigtigt skidt af det.

Grunden til at man spiser mange carbs tilsidst er at man skal have fyldt sine glukose depoter op for at se full ud eller beefi om du vil. Når man under en diæt til fx konkurrence køre meget lowcarb, altså indtager meget få kulhydrater og meget protein så tømmer man stille og roligt sine glukose depoter og så ser du "flad" ud, musklerne bliver "tynde" et par dage før konkurrence begynder man at carbe op, man spiser flere kulhydrater og derved "vokser" musklerne lynhurtigt op. Nogle dage efter konkurrence er alt ved at falde tilbage på plads og du står ikke mere nær så shredded.

Det du skal hvis du bare vil af med lidt fedt eller væske er at holde dit protein indtage forholdsvis højt og så fjerne kulhydrater til du kommer under ligevægtsindtag.

Håber du kunne bruge det til lidt, det er meeeeeget kort stillet op, men håber det gav dig et lille svar.
Brugeravatar

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Langelands Body & Motionsklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 210.00

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud