Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 967
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 964

Følg bodybuilding.dk på

cardio i et styrkeprogram

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hey BB
jeg har brug for noget hjælp til og få lagt lidt cardio ind i mit program lige nu køre jeg back to basic 1 fra body lab og dette virker fint til styrken. vil ikke tage på endnu ,men gerne have min fedt % ned så vil gerne vide hvornår det er bedst og køre cardio og hvad for nogle øvelser der skal til for og få brandt noget fedt af (løb,Cykel , crosstrainer )

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Så vidt jeg ved er det bedst at lægge cardio træning på et andet tidspunkt end din styrke træning. Hvis ikke det er muligt at træne så ofte vil det være mest optimalt at lægge den i starten af din træning, så du så hurtigt som muligt efter styrkedelen kan få hvad du brug for af proteiner, kulhydrater osv. :)
Interval træning er på toppen når det gælder om at få brandt noget energi af, som evt erstatning kan du også sjippe, udover det er god kondition giver det også en god holdning i kroppen :)

Håber det var til hjælp.

Geografisk sted: maribo, lolland

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Kostplan: Vis kostplan

Det kommer lidt an på om dit eneste mål med cardio er at komme ned i fedt-%. Eller om du også gerne vil blive bedre til f.eks. at løbe?

Sion skrev:Så vidt jeg ved er det bedst at lægge cardio træning på et andet tidspunkt end din styrke træning. Hvis ikke det er muligt at træne så ofte vil det være mest optimalt at lægge den i starten af din træning, så du så hurtigt som muligt efter styrkedelen kan få hvad du brug for af proteiner, kulhydrater osv. :)
Interval træning er på toppen når det gælder om at få brandt noget energi af, som evt erstatning kan du også sjippe, udover det er god kondition giver det også en god holdning i kroppen :)

Håber det var til hjælp.

Det vil da ikke være så klogt :)

Bruge sin energi inden styrketræningen? Nej, derimod kan du gør det lige efter træning, hvor du får lidt shake efter styrketræning, så du undgår anabolsk tilstand.

Du kan også gør en hel tredje ting: noget ala: http://www.bodybuilding.com/fun/kelly3.htm

Hvor du beholder dit styrkeprogram, men følger principperne med cardio her,.

Logbog: Vis logbog

det jeg tænker er:

Mandag-torsdag bryst-skulder-triceps-mave og formiddagen også evt en let løbe tur eller en lang gå tur (5-7 km )om eftermiddagen

tirsdag- fredag ben- ryg- biceps også løbe gå tur igen

onsdag- lørdag interval 30 min ca
også en gang core

det burde virke men ved ikke om der skal styrke til før eller efter cardio og hvor lang tid der skal være imellem hvert pas de 4 dage om ugen hvor der trænes 2 gange om dagen

Mr. Jakieboy skrev:
Sion skrev:Så vidt jeg ved er det bedst at lægge cardio træning på et andet tidspunkt end din styrke træning. Hvis ikke det er muligt at træne så ofte vil det være mest optimalt at lægge den i starten af din træning, så du så hurtigt som muligt efter styrkedelen kan få hvad du brug for af proteiner, kulhydrater osv. :)

Håber det var til hjælp.

Bruge sin energi inden styrketræningen? Nej, derimod kan du gør det lige efter træning, hvor du får lidt shake efter styrketræning, så du undgår anabolsk tilstand.

Du kan også gør en hel tredje ting: noget ala: http://www.bodybuilding.com/fun/kelly3.htm

Er du fuldstændig vanvittig :lol:
Brugeravatar

Kostplan: Vis kostplan

Skitzoo skrev:
Mr. Jakieboy skrev:

Håber det var til hjælp.

Er du fuldstændig vanvittig :lol:

ja.

Logbog: Vis logbog

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster