Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

thaden skrev:Hey Bodybuilding.
Jeg har de sidste 2 uger trænet en del efter min egen mening, 9 gange, og målet med min træning er at cutte og samtidigt gøre mine muskler lidt mere markerede(kommer vel når jeg taber mig).
Problemet er bare, at jeg ofte ikke orker at stå og lave cardio i 30minutter eller hvor lang tid nu det er nødvendigt, men hellere vil op og løfte nogle vægte. Dog bruger jeg 5-10mins til at få pulsen og varmen før jeg løfter..
Jeg træner et 2 dags split, hvor 3dagen er en hviledag.
Mit spørgsmål lyder så...
Er det dumt at tage 1 times cardio på sin hviledag? - Vil jo gerne smide noget af det fedt som man har bygget op efterhånden..
Og lige et spørgsmål mere;
Har i et alternativ til dips? Jeg kan ikke rigtig lave nok reps ved at løfte min egen vægt:(
Håber i kan hjælpe
Tak

Du kan snildt lave cardio på dine off-dage, sker der intet ved!
Et godt alternativ er muligvis close grip bench press, eller fransk press.

thaden skrev:Du kan snildt lave cardio på dine off-dage, sker der intet ved!
Et godt alternativ er muligvis close grip bench press, eller fransk press.
Okay tak, så vil jeg tage noget mere cardio på mine hviledage.. Var bare ikke sikker på om det kun var muskelgruppen som havde brug for de 48timers restitution, eller om det var hele kroppen som skulle nå at slappe af og samle energi. Men så vil jeg da tage en time på cross trainerne)
Mht dips, så laver jeg allerede fransk press, det er vel lidt ala triceps extentions? - Ellers må du meget gerne smide et link fra http://www.exrx.net/Lists/WtMale.html
Tak)

Nej det er helt fint du løber på dine offdage i en cutte periode, er selv i gang med det samme; styrketræner 3 gange ugentligt og løber 3 gange ugentligt, så sætter man altså også pris på den enkelte hviledag

thaden skrev:Nej det er helt fint du løber på dine offdage i en cutte periode, er selv i gang med det samme; styrketræner 3 gange ugentligt og løber 3 gange ugentligt, så sætter man altså også pris på den enkelte hviledag
Det tror jeg gerne på- De sidste 2 uger, har jeg trænet mandag tirsdag, hviledag, torsdag fredag, hviledag, og så søndag har jeg ikke kommet afsted endnu, men det starter jeg med hurtigst muligt! Man vil jo gerne tabe sig, men syntes bare samtidigt det er kedeligt. Har du nogle tips til motivationen for at stå på en crosstrainer i længere tid? Syntes det gik meget godt med løb og egen musik i ørene, men der er høj musik i mit center (Fitnessworld Vesterbro, Aalborg) i forvejen..

Er selv fra Aalborg, var inde i FW Vesterbro for at lave noget cardio, den eneste maskine jeg kan holde lidt motivation på er på cyklen, det er meget bedre at løbe udenfor, har lige løbet 10 km med 11,11 km/t udenfor, mens jeg inde i FW Vesterbro kun kunne holde til at løbe knap 4 km med 11,9 km/t
Har du prøvet FW Vestbyen - IMO er den meget bedre!

thaden skrev:Er selv fra Aalborg, var inde i FW Vesterbro for at lave noget cardio, den eneste maskine jeg kan holde lidt motivation på er på cyklen, det er meget bedre at løbe udenfor, har lige løbet 10 km med 11,11 km/t udenfor, mens jeg inde i FW Vesterbro kun kunne holde til at løbe knap 4 km med 11,9 km/t
Har du prøvet FW Vestbyen - IMO er den meget bedre!
Jeg bor lige ovenpå det på Vesterbro, men ja, har været ude i vestbyen, det er noget større og flere muligheder for cardio. Der er ingen cykler på vesterbro, så er jeg hvertfald meget meget blind:) - Mine knæ er ikke så glad for at løbe, så derfor jeg hellere vil stå på de cross maskiner, og så har man også udsynet til de tøser som står på stepmaskinerne;)

Nej det er noget skidt de ikke har dem, henvendte mig til receptionisterne og de kunne fortælle mig, at de var bestilt.
Okay, det var ærgerligt, synes nemlig det fungerer meget bedre at løbe udenfor, kan personligt kun holde øje med kalorie tælleren, mens jeg tænker på hvor nedern det er at løbe.
Har du styr på musikken?

thaden skrev:Nej det er noget skidt de ikke har dem, henvendte mig til receptionisterne og de kunne fortælle mig, at de var bestilt.
Okay, det var ærgerligt, synes nemlig det fungerer meget bedre at løbe udenfor, kan personligt kun holde øje med kalorie tælleren, mens jeg tænker på hvor nedern det er at løbe.
Har du styr på musikken?
Styr på musikken? - Jeg har ikke gjort mig så mange tanker om hvilket musik jeg hører, så længe der er noget bas i det, og det er noget jeg gider at høre:)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster