Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:Jeg er ret sikker på at forumet er stykket sådan sammen så bare det du poster navne på konkurrenter, som indgår i deres URL, så bliver det fjernet af et script.
(link slettet) <-- Der skrev jeg f.eks "BlivStor" på engelsk (Sorry hvis det her bryder reglerne). Da det er en del af et navn på en hjemmeside, så fjerner scriptet det automatisk da links til det site ikke er tilladt.

athclean skrev:Så synes jeg i skal rette retningslinjerne![]()
Det er helt fair at politikken er sammenstykket på den måde, jeg blev blot forvirret.
Jeg vil betegne det at du nævner en shop ved navn som en "henvisning". Er jeg helt gal på den?Hvad tillader vi?
Man må gerne snakke om konkrete produkter på boardet. Det er alene links eller henvisninger (direkte eller skjulte) til konkrete shops vi ikke tillader.

Chayen skrev:Lige et ekstra spørgsmål, da jeg ikke synes de nuværende regler dækker over det:
regler-for-sektionen-t34176.html
Disse regler gælder kun for ''kost & kosttilskudssektionen'', som der står øverst i tråden.
Burde det ikke ændres til at gælde hele forummet da man fx. stadig får slettet links i logbogs-sektionen og alle andre steder.
Man kan fx. heller ikke linke til træningsudstyr på sider der også sælger kosttilskud selvom dette ikke hører ind under kost & kosttilskudssektionen?

mic skrev:athclean skrev:Så synes jeg i skal rette retningslinjerne![]()
Det er helt fair at politikken er sammenstykket på den måde, jeg blev blot forvirret.
På nuværende tidspunkt er det formuleret således:Jeg vil betegne det at du nævner en shop ved navn som en "henvisning". Er jeg helt gal på den?Hvad tillader vi?
Man må gerne snakke om konkrete produkter på boardet. Det er alene links eller henvisninger (direkte eller skjulte) til konkrete shops vi ikke tillader.

athclean skrev:Det kan selvfølgelig diskuteres. Henvisning kan forstås på mange måder, og det kan sagtens være fejlen lå ved min side - tak for svaret i alfald.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster