Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Wopper skrev:Wow, spise 800 g. yoghurt om dagen. You must be kidding.![]()
Det kan du sagtens gøre. Men sørg for at få noget fedt i din kost også.
egr_sli skrev:Hej.
Ville være dejligt hvis nogen havde et konkret og præcist svar på dette:
Jeg er gået hen og blevet lidt forelsket i Cheasy's frugtyoghurter lavet på 0.1% skummetmælk. De indeholder ca. pr 100 gram:
- 40kcal
- 4g protein
Kulhydrat 5,0 g, heraf sukkerarter 4,5 g
og så er den sødet.
Mit største mål er at tabe mig, gerne 1kg om ugen eller lidt mere, jeg er ret kontrollerende med hvad jeg spiser, og prøver at ramme ca. 1300 kcal om dagen. Motionerer en del!

Dingo skrev:Du siger den er sødet. Med sukker? Kig på ingredienslisten og se om der er sukker tilsat. Er der det, så smid den væk og find noget uden sukker. Få smag i den ved at spise den med frisk skåret jordbær, appelsin, banan osv.

Dingo skrev:Wopper skrev:Wow, spise 800 g. yoghurt om dagen. You must be kidding.![]()
Det kan du sagtens gøre. Men sørg for at få noget fedt i din kost også.
Jeg drikker tit 1 liter A38.. men mit kcal indtag er så også lidt højere end 1300 kcal om dagen

Misterhamper skrev:Dingo skrev:Du siger den er sødet. Med sukker? Kig på ingredienslisten og se om der er sukker tilsat. Er der det, så smid den væk og find noget uden sukker. Få smag i den ved at spise den med frisk skåret jordbær, appelsin, banan osv.
Druesukker er jo ligeså slemt som rørsukker

Misterhamper skrev:Dingo skrev:Du siger den er sødet. Med sukker? Kig på ingredienslisten og se om der er sukker tilsat. Er der det, så smid den væk og find noget uden sukker. Få smag i den ved at spise den med frisk skåret jordbær, appelsin, banan osv.
Druesukker er jo ligeså slemt som rørsukker

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster