Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Snackman skrev:CLA har en virkning jo.
Mon ikke du bare mærker effekten af at være i kalorieunderskud? Tag et kig på din kostplan og øg evt. dit kalorieindtag, for at se om dette hjælper.

Merodium skrev:Snackman skrev:CLA har en virkning jo.
Mon ikke du bare mærker effekten af at være i kalorieunderskud? Tag et kig på din kostplan og øg evt. dit kalorieindtag, for at se om dette hjælper.
Du mener ligesom chili eller cayennepeber?

LilleLise skrev:Rimelig piss poor resultater ift. rolle som "fatburner"
https://examine.com/supplements/conjuga ... leic-acid/

donteatglue skrev:
Mit spørgsmål er:
Har andre oplevet træthed ved at tage CLA, eller en anden form for 'bivirkning' ?

Snackman skrev:LilleLise skrev:Rimelig piss poor resultater ift. rolle som "fatburner"
https://examine.com/supplements/conjuga ... leic-acid/
Bestemt.
Med inddragelse af nyere undersøgelser (2013 og op efter), som examine ikke har anvendt i deres artikel, kan CLA's effekt dog ikke udelukkes. At der så findes en del bedre alternativer er en anden snak.
Sataoperca skrev:har kun positivt at sige om det, ingen bivirkninger af nogen art, men svært at sige(måle) effekten, tog det i 10 måneder, hvor jeg smid 27 kg..
Sataoperca skrev:Havde et stabilt vægttab hele vejen ned til 5%

Sataoperca skrev:Nej du har ret, var tættere på 4,8 % men tak for din bekymring.

Sataoperca skrev:Nej du har ret, var tættere på 4,8 % men tak for din bekymring.

Ole_S skrev:Sataoperca skrev:Nej du har ret, var tættere på 4,8 % men tak for din bekymring.
Har du billeder af dette?
Det vil jeg meget gerne se

Sataoperca skrev:Ole_S skrev:Sataoperca skrev:Nej du har ret, var tættere på 4,8 % men tak for din bekymring.
Blev målt med tang to gange, med fjorten dages interval, henholdsvis 4,8 % og de 5 % anden gang.

Sataoperca skrev:Blev målt med tang

Ole_S skrev:Sataoperca skrev:Ole_S skrev:Sataoperca skrev:Nej du har ret, var tættere på 4,8 % men tak for din bekymring.
Blev målt med tang to gange, med fjorten dages interval, henholdsvis 4,8 % og de 5 % anden gang.
Bestemt en flot figur!
Men 4,8-5%. Aaaaaaarh.
Jeg vil umiddelbart skyde din fedtprocent til 6-8%

Sataoperca skrev:Ole_S skrev:Sataoperca skrev:Ole_S skrev:Sataoperca skrev:Nej du har ret, var tættere på 4,8 % men tak for din bekymring.
Bestemt en flot figur!
Men 4,8-5%. Aaaaaaarh.
Jeg vil umiddelbart skyde din fedtprocent til 6-8%
Problemet er når du ligger billeder op som ham med 3-4% så har han kørt væske udtømning, men ellers ser det meget fornuftigt ud

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster