Jeg er startet på højskole så der er ikke alverdens tid, men nu kommer træningen frem til i dag.
Mandag d.16/1 -12I dag stod den på idræt med skolen. Havde faktisk glædet mig til at komme i gang, for sidste uge var rimelig kedelig (flyldt med praktiske informationer) så det skulle bliver godt med lidt sved på panden.
Blev dog lidt skeptisk da min lærer stiller sig frem og præsentere os for zumba og piloxing. Ikke lige hvad jeg havde regnet med, men det skulle ikke ødelægge min dag.
Zumba1x1 times dans.
Dans, som samtidig er motion og man bliver rippet af det (Not), men det var da meget sjovt at prøve.
Piloxing1x1 times piloxing.
Pilates - boksning og tilsammen har man jordens underligste og mest ubrugelige koncept.
Alt i alt var det sjovt at prøve, fik da også sved på panden. Håber dog ikke at det er noget vi skal lave helt vildt meget af.
Om aftenen blev jeg nød til at styrke min maskulinitet efter 2 timer i kvindehelvede, så tog i GYM.
Bænk press12x20 kg
10x60 kg
5x80 kg
3x90 kg
1x100 kg
1x110 kg (Dette var den oprindelige vægt jeg skulle have sluttet på, men var helt død fra i går og i dag

)
5@1x102,5 kg
Box squat10x40
8x60
4x80
5@3x95 kg (Dynamisk. Go speed)
BB rows10X40 kg
6x60 kg
5@6x85 kg (Blev lidt hektisk, men det gik)
600 m Lunges (Fy for søren det var hårdt. Det kunne mærkes i benene)
Tirsdag d. 17/1 - 12Var godt ramt fra i går, men det skulle ikke stoppe mig fra at give den gas til idræt.
I dag skulle vi have forskellige stafetter, det var ganske hyggeligt, men ej noget der for alvor fik mig op og ringe. Det gjorde baldebold tilgengæld, folk gav den virkelig gas, rigtig fed stemning. Mit hold vandt selvfølgelig turneringen

. Det kostede mig dog 2 forstuvede fingere og nogle meget blå knæ
De forstuvede fingre bliveret problem når jeg skal træne, hele hånden er hævet. Håber at det er en mild forstuvning.