Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Smeden skrev:Alt for lidt.
Er du pige eller dreng?
Hvad vejer du og er du overvægtig?
. Satser på at komme ned på MINDST 80kg i løbet af den her månede. (skal siges jeg har et meget underligt stofskifte) Når jeg er nede på de 75 stykker. Satser jeg på at arbejde mig op derfra. Generelt er jeg bare for tung og langsom til større kombinationer af flyvende, akrobatiske spark. Min sygetid som varede over et halvt år på et hospital. Ødelagde den form jeg noglelunde havde trænet mig op til TOTALT. Så jeg vil starte med en del cut for at smide nogle overflødige kilos. Og så ellers arbejde mig op derfra.
.

Smeden skrev:He he, med det navn kan man måske godt argumentere for du er en dreng. Grunden til at jeg spørger er at dit kalorieindtag ligger MEGET lavt.
Som meget aktiv dreng på 90 kg burde du snildt kunne ligge på det 3-dobbelte og stadig tabe dig. Det du har gang i nu, er decideret fejlernæring og vil formentlig betyde, at du kollapser til træning en dag og muligvis får permante stofskifteproblemer.
Har du læst min artikel?

Mike2468 skrev:Smeden skrev:He he, med det navn kan man måske godt argumentere for du er en dreng. Grunden til at jeg spørger er at dit kalorieindtag ligger MEGET lavt.
Som meget aktiv dreng på 90 kg burde du snildt kunne ligge på det 3-dobbelte og stadig tabe dig. Det du har gang i nu, er decideret fejlernæring og vil formentlig betyde, at du kollapser til træning en dag og muligvis får permante stofskifteproblemer.
Har du læst min artikel?
Jeg tror faktisk du har ret mand.... Det kunne ske.... Hvilken artikel refferer du til? Kan du give mig et link? Og på forhånd tak for respons.

pzo skrev:Mike2468 skrev:Smeden skrev:He he, med det navn kan man måske godt argumentere for du er en dreng. Grunden til at jeg spørger er at dit kalorieindtag ligger MEGET lavt.
Har du læst min artikel?
Jeg tror faktisk du har ret mand.... Det kunne ske.... Hvilken artikel refferer du til? Kan du give mig et link? Og på forhånd tak for respons.
Jeg tillader mig lige at svare på Smedens vejne
http://www.bodyforum.dk/viewtopic.php?t=549
Det er også den som han linker til i hans "underskrift"

Tynd Arm skrev:Når du er så fysisk aktiv som du er, er et daglig indtag på max 900 kal. farligt sindssygt og direkte tåbeligt
Til sameligning ligger det daglig energi indtag hos Jørgen Storm (CUTS forfatter) på 2860 kalorier, og han er i et sundt kalorie underskud![]()
CUTS artikel om kontroleret fedt tab:
http://www.(link slettet)/vis_artikel.php?id=70

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster