Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1055
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1052

Følg bodybuilding.dk på

Cut forløb

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej !:-) jeg er kommet gennem fem uger et cutforløb, hvor min plan var at smide ca 6-7 kg på 3 måneder til sommer! Men nu efter disse fem uger med et kalorieunderskud på 500 kcal, har jeg kun smidt 1-2 kg, men synes jeg ser i spejlet at der sker meget! Jeg har også løbende forsøgt at måle med målebånd, men det er ubetydeligt, de cm der er forsvundet. Men min undren er så - hvordan kan det være at jeg synes fedtprocenten ser ud til at blive lavere og lavere selvom vægten stort set er gået i stå? Er det overhovedet muligt? :p

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 30.00
- Squat: 70.00
- Dødløft: 60.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

500 kcal dagligt underskud bør give dig et tab på ca 500 gram om ugen. Det passer meget godt med ca 1,5 kg på fem uger. Hvis du regner med at tabe seks kg på tre måneder, så er det jo også to kg om måneden eller 500 gram om ugen.
Hvis du ikke har tabt dig mere om to uger, så sænk dit kcal-indtag yderligere eller hæv dit forbrug
Brugeravatar

Reputation point: 200

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00

arnafjall skrev:hvordan kan det være at jeg synes fedtprocenten ser ud til at blive lavere og lavere selvom vægten stort set er gået i stå? Er det overhovedet muligt? :p

Fordi du opbygger muskler. Muskler vejer mere end fedt. Vær tålmodig - og ihærdig med din træning, så skal du nok nå dine mål :)

Reputation point: 5

Belive skrev:
arnafjall skrev:hvordan kan det være at jeg synes fedtprocenten ser ud til at blive lavere og lavere selvom vægten stort set er gået i stå? Er det overhovedet muligt? :p

Fordi du opbygger muskler. Muskler vejer mere end fedt. Vær tålmodig - og ihærdig med din træning, så skal du nok nå dine mål :)

Hvis det overhovedet er muligt at opbygge muskler i kcal underskud så er det vel så lidt så det ikke kan ses? Syntes man hører så tit man ikke kan opbygge muskler under cut:-)

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Taekwondo body skrev:
Belive skrev:

Hvis det overhovedet er muligt at opbygge muskler i kcal underskud så er det vel så lidt så det ikke kan ses? Syntes man hører så tit man ikke kan opbygge muskler under cut:-)

Er du nybegynder kan du godt lave muskler under cut de første mdr.

Reputation point: 0

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster