Gasp skrev:letzki skrev:Jeg ville nok flytte nogen af dine carbs hen efter træning.
Og så ville jeg også starte en smule lavere ud på carbs, og tilføje mere sundt fedt.
Men letzki, det er jo ofte carbs man skærer fra når man cutter. Men de carbs jeg så får, dem vil jeg jo gerne have udbytte af fx et stort indtag inden træning pga energien det giver. Efter træning skal jeg jo ikke lave noget hårdt fysisk, så hvorfor flere carbs?
Jeg sørger dog for at få nogle carbs i mit faste måltid efter træning jo ;).
Dette er fuldstændig sagt ud fra egen tankegang, hvis min påstand om at carbs over resten af dagen er helt ude i hampen så sig endelig til

Ja, det kommer lidt an på hvad man tror på. Jeg kan se du tapper dine carbs ned i løbet af dagen. Og det er der mange der gør.
Og tror jeg har været lidt træt i den første post, kan se du faktisk har carbs i dine måltider efter træning, og stille og roligt tapper dem ned.
Der er også dem, springer morgen mad over, holder det først måltid carb free. Så en god potion carbs inden træning, og så igen en god portion efter træning, for derefter at skrue ned for dem.
Men bare få justeret ned i tide, så du bliver ved med at tabe dig i et godt flow.
Hvad ønsker du din slut vægt skal være på?