Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

alwin skrev:så et overskud på 500 i 7-8 uger og så cutte med 500 indtil jeg har nået mit mål?

Bay skrev:alwin skrev:så et overskud på 500 i 7-8 uger og så cutte med 500 indtil jeg har nået mit mål?
Det kan man ikke bare sådan stille op. Det kommer helt an på dit udgangspunkt.

alwin skrev:Bay skrev:alwin skrev:så et overskud på 500 i 7-8 uger og så cutte med 500 indtil jeg har nået mit mål?
hva mener du med ''udgangspunkt''?

Bay skrev:alwin skrev:Bay skrev:alwin skrev:så et overskud på 500 i 7-8 uger og så cutte med 500 indtil jeg har nået mit mål?
Det kommer an på hvordan din krop ser ud nu, f.eks. hvis du er meget tynd, så kan du sagtens bulke længere.

alwin skrev:Bay skrev:alwin skrev:Bay skrev:alwin skrev:så et overskud på 500 i 7-8 uger og så cutte med 500 indtil jeg har nået mit mål?
Det kommer an på hvordan din krop ser ud nu, f.eks. hvis du er meget tynd, så kan du sagtens bulke længere.
jeg er ikke meget tynd, men jeg kan prøve at smide nogen billeder ind lidt senere

Andars skrev:Det er lidt svært med det bulk og cut princip. Hvis du bare sørger for at spise godt og rigtigt, og træne hårdt, så vil du se pæne resultater, og med mindre du virkelig spiser for meget af det forkerte så bliver du heller ikke fed. Det vil sige at du godt kan "bulke" og forblive forholdsvis markeret.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster