Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1055
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1052

Følg bodybuilding.dk på

Cut og cardio

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey BB. lad os sige jeg vil ligge i et underskud på 500 kalorier dagligt under mit cut, justere i kosten så i spiser 500 kalorier mindre og så laver cardio oveni? ELLER spiser 2-300 kalorier mindre og så forbrænder de sidste med cardio? håber det giver mening..

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

RS0123 skrev:Hey BB. lad os sige jeg vil ligge i et underskud på 500 kalorier dagligt under mit cut, justere i kosten så i spiser 500 kalorier mindre og så laver cardio oveni? ELLER spiser 2-300 kalorier mindre og så forbrænder de sidste med cardio? håber det giver mening..

Jeg ville bare justere så jeg var 500 under, men jeg er heller ikke den store fan af cardio :D

Jeg synes også det virker ret uoverskueligt at skulle finde ud af hvad man egentligt har forbrændt på cardioen, så det er lettere bare at spise 500 mindre og slippe for den hovedpine :)

Reputation point: 15

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Who am I skrev:
RS0123 skrev:Hey BB. lad os sige jeg vil ligge i et underskud på 500 kalorier dagligt under mit cut, justere i kosten så i spiser 500 kalorier mindre og så laver cardio oveni? ELLER spiser 2-300 kalorier mindre og så forbrænder de sidste med cardio? håber det giver mening..

Jeg ville bare justere så jeg var 500 under, men jeg er heller ikke den store fan af cardio :D

Jeg synes også det virker ret uoverskueligt at skulle finde ud af hvad man egentligt har forbrændt på cardioen, så det er lettere bare at spise 500 mindre og slippe for den hovedpine :)

ja jeg har det på samme måde ;-P tænker bare underskudet bliver alt for stort hvis du spiser 500 mindre + laver en masse cardio.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

RS0123 skrev:
Who am I skrev:

ja jeg har det på samme måde ;-P tænker bare underskudet bliver alt for stort hvis du spiser 500 mindre + laver en masse cardio.

Det er ikke det helt vilde du forbrænder på f.eks en halv til en hel times cardio, men det kan da selvfølgeligt gøre du kommer op på et for stort underskud hvis det kombineres med at spise mindre.

Edit: Bare lige for at være sikker på du fangede hvad jeg mente.

Jeg ville spise 500 mindre og så helt droppe cardio :) (ikke spise 500 mindre + cardio oven i :) )

Reputation point: 15

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster