Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1323
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1320

Følg bodybuilding.dk på

Cut op til kamp - i need help

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Skal i kamp (jiu jitsu fighting), det er stort set mma, bare med gi, d. 21 april altså ca om en måned.

Vil gerne ligge i -80kg klassen, og vejer pt om morgene 83,6-84kg.

Træner bjj/jiu jitsu man tirs ons tors fre lørdag, og man ons fre kører jeg et hurtigt halvhjertet fullbody igennem lige for at holde musklerne lidt igang på den måde også.

min pt. plan er at spise

Morgen: havregryn med letmælk & rosiner

før træning, 1 rugbrødsmad med pålæg, & 1 stykke frygt (hovedsageligt banan da det kan hjælpe mod kramper)
efter træning protein shake bodylab 100 2 scoops - bcaa tabletter, vitaminpille & fiskeolie

Aftensmad, hvad der nu er, så self lidt svært at beskrive, men vil gætte på et gennemsnitsmåltid om aftenen ligger på de 5-700 kalorier? .

Og ellers så

Tænkte der nok var nogle med noget erfaring herinde der kunne svare på følgende;

Hvor hurtigt kan man rehydrere efter et vægtcut (svede kg af) på 1-2kg

Kan man stå 100% efter et 1-2kgs cut, halvanden time efter cuttet

Bliver indvejet 1,5/1 time før kamp.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvis der er nogen der er i tvivl om hvad spørgsmålet er, er det om i mener det vil være passende til at tabe den vægt jeg skal ( det jeg skrev)

Søg på sitet, så finder du svaret. Der er masser emner omkring stortset det samme som du spørg om

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Hvordan kan der være tråde om det jeg spørger om, når det er et spørgsmål om min specifikke kost op til datoen?

Men hvis der er tråde omkring det øvrige jeg spurgte om som rehydrering osv, så link gerne. har søgt. og søger stadig svar.. ikke svar på hvor jeg ellers kan finde svar.

1 time før kamp er ikke ret lang tid. Især ikke hvis du skal ud i et lyn-cut med henblik på at svede en masse ud.

Jeg vil anbefale dig at sørge for at tabe dig jævnt op til kampen. Problemet er, at du ikke kun skal skal tanke væske, men også mad under normale omstændigheder. Det duer ikke at indtage noget særligt så kort tid før kamp så det er umiddelbart ikke holdbart for dig at faste længe op til kampen.

Har du ikke en træner som kan rådgive dig mere specifikt omkring indtagelse af mad og væske på selve dagen? Så kan du jo prøve at se hvor let du kan stå på vægten under de rigtige forhold og vide helt præcist hvor meget du skal smide.

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Dødløft: 160.00

Kostplan: Ingen kostplan

micker skrev:Hvis der er nogen der er i tvivl om hvad spørgsmålet er, er det om i mener det vil være passende til at tabe den vægt jeg skal ( det jeg skrev)

Smid det ind i en kostplan, så vil det være lettere at bedømme :)
"It ain’t about how hard you hit; it’s about how hard you can get hit, and keep moving forward. How much you can take, and keep moving forward. That’s how winning is done!"
Brugeravatar

Styrkeliste
- Squat: 118.00
- Dødløft: 141.00

Aftensmaden skifter hver aften derfor er det lidt problematisk at indsætte i kostplan og også derfor jeg håbede der evt var nogle som evt kunne tage den på gefulen ud fra de Info jeg har givet :b min plan er nemlig også at tabe de 3-4 kg jævnt på måneden jeg har

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster