Sagen er den jeg har besluttet mig for at ligge min livstil om! har altid været klassens store dreng og nu har det slået klik i badehætten på mig men på den gode måde! nu skal der laves ændringer!
Facts:
17 år
92,1 kg
181-182 høj
Træner Back to Basics (2 split, 4 dage ugentligt)
(bænker små 80, squat 82-85, og dødløft ca det samme) så er jo ikke for der er mega muskler! (desværre)
Mit ligevægts indtag burde jo ligge lige over 3000kcal ud fra det jeg har skrevet, men grundet der er mere fedt end der nok normalt vil være for folk der bruger den beregner herinde, har jeg tænkt ligevægts indtag er lavere.
Men selvom jeg ligger på 2000 kcal på ikke træningsdage, og 2200 på trænings dage ligger jeg på et konstant vægttab på 600gram om ugen, hvilket jeg har jeg gjort i de sidste 3 uger.
Både instruktøren hvor jeg træner, og dem jeg kender der træner mener også mit ligevægtsindtag burde være bare lidt højere?
Noget i vil prøve at give nogle gode bud på hvorfor? kunne det evt være noget stofskifte der var helt hen i vejret? og ja har holdt mig til kostplanen og skrevet alt ind undtagen vand! så det er ikke der den ligger.
Håber i gider give en hånd til mit lille problem
MVH Morten