squat 5*5
dødløft 5*5
bor 5*5
incline bench press 5*5
military press 5*5
vil gerne have respons om evt ændringer i rep og øvelser tak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jenslyn87 skrev:I udgangspunktet har du fat i store basisøvelser, og det er jo en god ting, når du kører fullbody. Personligt ville jeg dog køre pres med håndvægte og overveje at køre flad/decline, nu du har military med

tazed skrev:Jeg har også seneskede betændelse, træner dog igennem den. Massere den lidt imellem sæts, ellers gør det kun ondt I biceps øvelser, når jeg slipper stangen.

tazed skrev:Jeg har også seneskede betændelse, træner dog igennem den. Massere den lidt imellem sæts, ellers gør det kun ondt I biceps øvelser, når jeg slipper stangen.

thesaint skrev:
lyder spændende har fået at vide at det kan jeg godt droppe har du noget viden på at man kan tfæne igennem det eller er du bare på channcen.
har fået at vide at der er noget anti stof i ipropprofen af flere både en læge og en fys er pt på en kur at dette på en uge det kan du prøve men kun i iproprofen ikke de andre hovdepinepiller.

Stenalt skrev:thesaint skrev:
lyder spændende har fået at vide at det kan jeg godt droppe har du noget viden på at man kan tfæne igennem det eller er du bare på channcen.
har fået at vide at der er noget anti stof i ipropprofen af flere både en læge og en fys er pt på en kur at dette på en uge det kan du prøve men kun i iproprofen ikke de andre hovdepinepiller.
At træne igennem er ofte ikke den optimale løsning. Ibuprofen indeholder ingen antistoffer. Ibuprofen er antiinflammatorisk som de andre NSAID som f.eks. acetylsalicylsyre. Den antiinflammatoriske virkning sker gennem hæmning af enzymerne cyclooxygenase 1 og 2 hvorved dannelsen af proinflammatoriske stoffer herunder prostaglandiner og tromboxaner hæmmes.
Ipren = ibuprofen

thesaint skrev:mente også antiinflammatorisk kunne bare ikke huske ordet så brugte et dårligt ikke korrekt synonym som skulle foklare hvad jeg mente. dejligt med en god dækkende forklaring. men vil du give mig ret i i at ipren hjælper på seneskedehinde betændelse (bær over er en simpel tømrer)

Stenalt skrev:thesaint skrev:mente også antiinflammatorisk kunne bare ikke huske ordet så brugte et dårligt ikke korrekt synonym som skulle foklare hvad jeg mente. dejligt med en god dækkende forklaring. men vil du give mig ret i i at ipren hjælper på seneskedehinde betændelse (bær over er en simpel tømrer)
Ja ibuprofen kan godt virke på seneskedehindebetændelse. Jeg er dog overbevist om at det er bedst ikke at køre på fuld skrue men i stedet lade inflammationen "brænde ud".. Har man en meget genstridig inflammationen kan binyrebarkhormon injektion eller i sidste ende en lille operation komme på tale (afhængig af lokalisationen)..

thesaint skrev:Stenalt skrev:thesaint skrev:mente også antiinflammatorisk kunne bare ikke huske ordet så brugte et dårligt ikke korrekt synonym som skulle foklare hvad jeg mente. dejligt med en god dækkende forklaring. men vil du give mig ret i i at ipren hjælper på seneskedehinde betændelse (bær over er en simpel tømrer)
Ja ibuprofen kan godt virke på seneskedehindebetændelse. Jeg er dog overbevist om at det er bedst ikke at køre på fuld skrue men i stedet lade inflammationen "brænde ud".. Har man en meget genstridig inflammationen kan binyrebarkhormon injektion eller i sidste ende en lille operation komme på tale (afhængig af lokalisationen)..
tak for et konkret og uddybbende svar bare det var sådan med alle stillede spørgsmål.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster