Info om mig: (Skrevet d. 18/5-07)
Navn: Lars.
Bopæl: Hjørring.
Træningssted: Cityform.
Alder: 18 år.
Højde: 192 cm.
Vægt: (+/-) 83 kg.
Træning påbegyndt: 1. maj 2007.
Træningshistorie:
Jeg har for efterhånden 4 år siden trænet trekvart år, 4-5 gange om ugen, hvor jeg gav den fuld gas med adskillige sæt biceps og så lidt basisøvelser som muligt
Grundet manglende viden omkring træningsprincipper og kost nåede jeg stort set ingen vejne med træningen, og det var nok også den primære grund til, at jeg ikke kunne holdes ved ilden.
Herefter kom tiden med BAJERE & COMPUTER, og det har så småt sat sine spor på mit korpus! Jeg er aldrig kommet nævneværdigt igang med at træne igen siden da, men jeg har indenfor det sidste år læst mig frem til en rimelig stor viden om træning og kost ved hjælp af et søskende forum. (TAK FF.
Der har dog midlertidigt været et par mislykkede forsøg med at komme igang igen.
Sidste gang jeg forsøgte at komme i gang med at træne var omkring november, og det varede kun halvanden måned, da jeg desværre smadrede mit håndled totalt under en bytur. Dette skete lige før juleaften, og det er stadig kun 90% helet, men jeg føler at det går fint med at træne nu.. Jeg mærker i hvert fald sjældent noget til det
Mål med træningen:
Jeg træner først og fremmest for udseendets skyld, men sidegevinster som større velvære osv. tæller naturligvis også!
Jeg er mest til det atletiske rippede look. En gut som Nick Auger synes jeg har den helt perfekte krop, men da jeg nok næppe når hans stadie før min testosteron-produktion forsvinder kan mindre selvfølgelig også gøre det!
Selvom jeg ikke spiller fodbold på højt plan kunne jeg godt tænke mig, at komme i bedre kondi, og desuden opbygge nogle eksplosive ben, da jeg er ALT for langsom!
Personlige rekorder:
Dødløft (1 rm): 65 kg. (5/5-07).
Squat (1 rm):70 kg. (5/5-07).
Bænkpres (1 rm): 70 kg (5/5-07).
Total: 205 kg
Kan ikke sige så meget til mit forsvar andet end: Alle løft blev udført i god stil
Fodboldkarriere:
http://www.jbu.dk/sr/position.aspx?poolid=37922
Jeg spiller selvfølgelig for Hjørring IF. Vi er en flok drukmåse, der har lavet vores eget hold! Vi står selv for træning og kampe osv...
Vi er på 1. sæson.
Billeder.
Lige et par billeder, så I har et nogenlunde indtryk af "formen"..
Svært at tage billeder med webcam, og uden selvudløser, men her er to.
12. marts 07:
7. apil 07:
Var på besøg i Hirtshals hos John Cruse, og fik i denne anledning ham til at skyde to billeder!
5. maj 07:
-Der vil senere komme mere spas i loggen!

!