Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1003
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1000

Følg bodybuilding.dk på

Cuttet i 4mån. Skal jeg starte bulk?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej BB´er.

Er en gut på 21år, og har cuttet i 4 måneders tid og har tabt ca. 12kg i fedt mest da jeg ikke rigtig har mistet nogen muskler, så synes selv, at det har givet gode resultater. Men jeg er i tvivl om jeg skal starte med at gaine noget masse, eller stadig cutte noget fedt af før jeg bulker, så fedt procentten ikke bliver alt for høj under bulk. Målet er at blive ripped med mere masse til sommer.
Er 179cm og vejer ca. 73 kg.

Jeg ved godt, at det er min egen beslutning, men andres meninger og råd skader ikke :)

Og et lille ekstra spørgsmål, nogen som kan se hvad min fedtprocent ca. ligger på?

Billede

Billede

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Som sagt er det helt op til dig selv. Men jeg ville nu bulke stille og roligt hvis jeg var dig. Som det står er jeg selv igang med et bulk og har en del mere fedt end dig men ikke noget vildt. jeg står med en vægt omkring de 87kg nu og jeg cutter ihvertfald ikke endnu da jeg gerne vil pakke lidt mere masse på før sommer. Så hvis du gerne vil stå skarp til sommer så bare kør et lille bulk. At der så kommer lidt fedt er ikke noget at blive forskrækket over. Er du derimod itvivl om dit motivations på daværende tidspunkt hvor du skal cutte igen så lad værre.
Brugeravatar

Geografisk sted: Solbjerg

Træner her: Odder Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00

Kostplan: Vis kostplan

sihm skrev:Som sagt er det helt op til dig selv. Men jeg ville nu bulke stille og roligt hvis jeg var dig. Som det står er jeg selv igang med et bulk og har en del mere fedt end dig men ikke noget vildt. jeg står med en vægt omkring de 87kg nu og jeg cutter ihvertfald ikke endnu da jeg gerne vil pakke lidt mere masse på før sommer. Så hvis du gerne vil stå skarp til sommer så bare kør et lille bulk. At der så kommer lidt fedt er ikke noget at blive forskrækket over. Er du derimod itvivl om dit motivations på daværende tidspunkt hvor du skal cutte igen så lad værre.

Okay tak for rådet :) .. Når du skriver et lille bulk, mener du så bulk i få måneder eller lavere kcal overskud?

Kostplan: Ingen kostplan

Lavere overskud :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 160.00
- Dødløft: 130.00