Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 854
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 852

Følg bodybuilding.dk på

Cutting, Cardio og Efterskole?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

God aften,

Min roommate og jeg er begyndt at cutte, men vi har et større problem, da vi som sådan ikke selv kan bestemme hvad vi vil spise,( i et større eller mindre omfang) hvilket betyder at vi bliver nød til at spise det der bliver serveret, men det kan godt blive et problem, hvis vi både skal ligge i kalorieunderskud og få protein nok og ikke få for mange kcal, da meget af det vores kok servere, ikke nødvendigvis er kød, fisk eller anden form for proteinholdig mad hver eneste dag + vores mellemmåltider for det meste egentlig kun er frugt eller kage (jeg har dog et par 500g poser med mandler som jeg til dels også spiser som mellemmåltid).

Vi køre 2-3 cardio sessions pr. uge og træner 4-5 gange om ugen.

Mit spørgsmål er så, er der nogen der har ideer til hvad vi evt. kan spise som mellemmåltider, og er det overhovedet nødvendigt for os at ligge 300-500 kalorier i underskud, da vi begge har et højt stofskifte?

Mvh.

Patrick Allesen

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 185.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

i har ikke begge højt stofskifte.. i tror bare i har.. hvis i er bange for ikke at få nok protein så køb noget pulver. alle skal ligge i underskud for at tabe sig om man har højt stofskifte eller lavt stofskifte (hvis i nu engang havde det) hvor mange kalorier det så er, er jo forskelligt.
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster