Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 883
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 880

Følg bodybuilding.dk på

Cutting

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej håber der er nogen der kan hjælpe mig med at få lidt mere styr på cutting under træning.
Jeg træner 5 - 6 gange om ugen og vil gerne prøve effekten af cutting, men hvordan det føres ud i livet er jeg lidt i tvivl om.
Så vidt jeg har forstået er det at spise 400 kcal mindre end mit ligevægtsindtag (2205) så dvs. 18005 kcal pr dag.
Ingen sukker, alkohol, ris, pasta, kartofler og mælkeprodukter.
men tænker lidt på om jeg ikke får for lidt protein under perioden, tager ingen proteinpulver eller noget lign. Får det udelukkende igennem kosten. Hvis jeg ikke får nok protein går cutting perioden udover min muskler.
Og til sidst, hvor lang tid er det optimalt at cutte ?

Håber der er nogle kloge hoveder der kan oplyse mig lidt eller henvise mig til nogle gode hjemmesider da jeg ingen erfaring har omkring emnet.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Dk - Århus c

Styrkeliste
- Bænkpres: 40.00
- Squat: 50.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Med de ting du skriver, så virker det som om du ikke har det basale på plads. Man kan bl.a. sagtens tabe sig og spise ris, pasta, kartofler og mælkeprodukter. Størstedelen af mit eget kulhydrat indtag kommer fra netop de tre første kilder. Det uanset om jeg skal tage på eller smide fedtet.

For at få det basale på plads, så dyk ned i den her: newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Læs den, og gør det grundigt. Det inkluderer også de artikler, der linkes til. Det burde holde dig underholdt et par timer, der resulterer i, at du selv kan lave dig en fornuftig kostplan efter dit eget ønske.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Okay, det vil jeg så gøre. Det jeg skrev er ting jeg har fået af vide i mit netværk, men har fået så mange forskellige måder at gøre det på så blev i tvivl. Men siger tak for læsestof.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Dk - Århus c

Styrkeliste
- Bænkpres: 40.00
- Squat: 50.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Pind skrev:Med de ting du skriver, så virker det som om du ikke har det basale på plads. Man kan bl.a. sagtens tabe sig og spise ris, pasta, kartofler og mælkeprodukter. Størstedelen af mit eget kulhydrat indtag kommer fra netop de tre første kilder. Det uanset om jeg skal tage på eller smide fedtet.

For at få det basale på plads, så dyk ned i den her: newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Læs den, og gør det grundigt. Det inkluderer også de artikler, der linkes til. Det burde holde dig underholdt et par timer, der resulterer i, at du selv kan lave dig en fornuftig kostplan efter dit eget ønske.

+1

Pinds service til selvhjælp :) +1

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online