Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mic skrev:Jeg bliver godt nok snart 31.. men jeg har sjældent følt mig SÅ gammel, som da jeg læste Ioxer's post.. Jeg fatter minus
så du behøver ikke at føle dig gammel.
Det er 11 år gammel vidst. MEn stadig bedste spil ever ;D

mic skrev:Jeg bliver godt nok snart 31.. men jeg har sjældent følt mig SÅ gammel, som da jeg læste Ioxer's post.. Jeg fatter minus
det kan blive meget meget meget meget værre endnu.ZinK_ skrev:jo tak det var en ide hehe!! jeg er desværre kun lvl 12 so far på min sorc.. men har kun omkring 19 fg!! har fået en d2jsp user af en mate. Men alt er så skide dyrt! kan ikke engang få start noob items for 19 fg! Det fanme røv. Men hvis du ikke spiller mere, og du ikke skal bruge dit account i fremtiden? hvad skal du så ha for de 600 fg??
MVH zink_
ZinK_ skrev:hehe guys! vi snakker om et spil med Navn DIABLO 2... evt youtube det, for at få en ideDet er 11 år gammel vidst. MEn stadig bedste spil ever ;D

ZinK_ skrev:du skal hellere ikke give free, hehe hvad skal du ha får dem? Jeg er begyndt på hardcore ladder - så ved ikke om det er der du også spiller
det er et dejlig spil! især efter en hård fysisk dag, og så bare chille nogle timer til d2 hehe

!

ZinK_ skrev:fair nok.. hehe også bedste at man altid har lidt fg!
jamen jeg har altid spillet hardcore ladderDa jeg synes udfordring. er det vigtigest i spillet, og desuden elsker jeg det pvm! der er i hardcore
jeg havde en hammerdin lvl 88 hc nl. Så døde jeg pga souls...........

ZinK_ skrev:fuck hvor røv! dødede også som lvl 20! Da jeg joinede et cow game.. Så sagde han jeg skulle komme.. og gæt hvad? så blev jeg ownet af 20 fucking cows!! WTF

Olai skrev:Det bedste er klart en ubber-ladder, med djævlemaske, og 3 horsepowers indsat i en goblin-trade, hvorefter man kan raise med 25 hp, og modtage 2 greencoins, og få en halv dværg med ekstra chokolade.. mums!

Jeg har spillet det siden 2004, og har aldrig følt jeg har spildt tiden mere end jeg har

quax91 skrev:kan kun sige du skal skaffe dig en botog en hammer pala

Søren W skrev:SC=easymode
HC=promode

ZinK_ skrev:Søren W skrev:SC=easymode
HC=promode
ikke når man dør pga souls

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster