Nogen som kan anbefale Dansk Fitness i Svendborg. ? Jeg træner pt. i fitness.dk. Men er pænt træt af det. Kunne ikk finde noget om DF i centerguiden.
Så fyr løs.. ? Er det noget værd..

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nikolaj P skrev:kan man ikke få en prøve time, ellers kan du jo bare lige tage et kig forbi??

DurumRullen skrev:Nikolaj P skrev:kan man ikke få en prøve time, ellers kan du jo bare lige tage et kig forbi??
Joh, mon dog ikke der noget prøve time halløj. Og var da også meningen at jeg ville kigge forbi.
Kunne bare godt tænke mig at høre andres meninger

kqsper skrev:Det kommer meget an på hvad du vil.
MEN hvis det skal være seriøst, er der styrkeklubben under Idrætshallen. Der bliver der trænet seriøst styrkeløft, og der er ordenlige trænere, som selv har været styrkeløftere i rigtig mange år.

MFenger skrev:kqsper skrev:Det kommer meget an på hvad du vil.
MEN hvis det skal være seriøst, er der styrkeklubben under Idrætshallen. Der bliver der trænet seriøst styrkeløft, og der er ordenlige trænere, som selv har været styrkeløftere i rigtig mange år.
U got that right..
Kig ud i 'Svendborg motion & vægtløftning som rigtigtnok ligger placeret under Idrætshallen.
Der sker en god udvikling i klubben for tiden og vi er midt i en opdatering af af meget af udstyret og maskinerne.
Der er dels mulighed for at dyrke fitness/motionstræning, og mere spændende vægtløftning og styrkeløft. Vi har så vidt jeg husker 5-6 eleiko stænger, masser af vægtskiver og mulighed for at kaste med vægtene så tosset du vil.

SørenDP skrev:MFenger skrev:kqsper skrev:Det kommer meget an på hvad du vil.
U got that right..
Kig ud i 'Svendborg motion & vægtløftning som rigtigtnok ligger placeret under Idrætshallen.
Der sker en god udvikling i klubben for tiden og vi er midt i en opdatering af af meget af udstyret og maskinerne.
Der er dels mulighed for at dyrke fitness/motionstræning, og mere spændende vægtløftning og styrkeløft. Vi har så vidt jeg husker 5-6 eleiko stænger, masser af vægtskiver og mulighed for at kaste med vægtene så tosset du vil.
Er det en forening mad skal være meldt ind i, og hvor der er bestemte tider på ugen hvor man træner? Eller et det bare som et normalt center, hvor der er åbent hele tiden?

Payam skrev:Hej
Jeg er tidligere ansat i Dansk Fitness og har mere eller mindre været med til at bygge centeret op dernede. Derudover har jeg nu medlemsskab i både FitnessDK (betalt af min basketklub) og SMV (som andre henviser til).
Hvis du vil træne med vægte og ikke forkromede illusioriske maskiner, skal du naturligvis fjerne ethvert ønske om at træne i ShitnessDK, der blot er en pengemaskine bestående af mænd, der har fint styr på deres cost/benefit-analyser.
I Dansk Fitness er der et fint hyggeligt miljø og ok med udstyr. Vær dog klar på at stedet er knap så kommercielt som FitnessDK, og servicen selvsagt heller ikke er lige så god - fitdk har tydeligvis taget monopol på det lukrative Svendborg.
Hvis du går op i kvaliteten af faciliteterne og ikke prioriterer service, det kommercielle osv. så stort, burde du klart melde dig ind i SMV. Det er mit eget foretrukne træningssted - alternativt kunne det være en idé at melde dig ind her, hvis du også melder dig ind i Dansk Fitness. Med prisen (1 år = 1000 kr) burde det kunne lade sig gøre. Hvis det er, regner jeg med at tage derned på torsdag - så siger du bare til

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster