Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Andersbr skrev:Når du skal til at køre en uges dekonditionering bør du nok hellere holde helt fri, og fokusere på at hvile helt ud, eventuelt køre lidt let cardio. Dekonditionering bør som regl være uden vægttræning.
Under deload (som styrkeløftere gør brug af) kører man med lidt lavere volume og lavere intensitet. Hvilket du som bodybuilder/fitness-gut ikke har noget gavn af (går jeg udfra at du er når tråden er postet i denne kategori)

christofferj skrev:Ved ikke om du kan bruge denne artikel til noget, men der står ihvertfald noget om Deload og dekonditionering
http://www.bodyzone.dk/forum/viewtopic.php?t=763
http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=11953&sid=a71cda4a84c328d3963459dbf9b47480&sid=6605aeaf4f44f07aa27c66be5569d641&sid=12fdc69fd9c944c17223af56d3acd9df&sid=0a5112e4dca894b6b267324772f6c181
DOH...

HAV skrev:christofferj skrev:Ved ikke om du kan bruge denne artikel til noget, men der står ihvertfald noget om Deload og dekonditionering
http://www.bodyzone.dk/forum/viewtopic.php?t=763
http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=11953&sid=a71cda4a84c328d3963459dbf9b47480&sid=6605aeaf4f44f07aa27c66be5569d641&sid=12fdc69fd9c944c17223af56d3acd9df&sid=0a5112e4dca894b6b267324772f6c181
Den havde jeg f.... glemt lå her på sidenDOH...
Takker![]()

christofferj skrev:Altså nu er jeg ikke den aller mest prof. til sådan noget, men jeg har lige kørt deload i en uge, og der kørte jeg med 5x5 i Bænk, Hack squat, Dødløft og Mili og så kørte jeg med 3x8 i Dumbell curls, triceps extension og Russian twists
Men har før læst i andre tråde, hvor der bla. var nogle, som kørte med 3x5.

christofferj skrev:Altså nu er jeg ikke den aller mest prof. til sådan noget, men jeg har lige kørt deload i en uge, og der kørte jeg med 5x5 i Bænk, Hack squat, Dødløft og Mili og så kørte jeg med 3x8 i Dumbell curls, triceps extension og Russian twists

HAV skrev:christofferj skrev:Altså nu er jeg ikke den aller mest prof. til sådan noget, men jeg har lige kørt deload i en uge, og der kørte jeg med 5x5 i Bænk, Hack squat, Dødløft og Mili og så kørte jeg med 3x8 i Dumbell curls, triceps extension og Russian twists
Okey, jeg havde forestillet mig 3x8 eller noget i den stil, når vægten ikke er tungere end 50-65 %.
Jeg træner fullbody, så troede da egentligt at man kørte de øvelser som man normalt kørte i sit fullbodyprogram under deload-ugen

christofferj skrev:HAV skrev:christofferj skrev:Altså nu er jeg ikke den aller mest prof. til sådan noget, men jeg har lige kørt deload i en uge, og der kørte jeg med 5x5 i Bænk, Hack squat, Dødløft og Mili og så kørte jeg med 3x8 i Dumbell curls, triceps extension og Russian twists
Okey, jeg havde forestillet mig 3x8 eller noget i den stil, når vægten ikke er tungere end 50-65 %.
Jeg træner fullbody, så troede da egentligt at man kørte de øvelser som man normalt kørte i sit fullbodyprogram under deload-ugen
Okay, det lyder som en udemærket idé.
Tror også sagtens du kan kører de samme øvelser, som du ville kører under et fullbody program. Tror bare ikke det er nødvendigt, at kører mere end én øvelse til hver muskelgruppe

HAV skrev:christofferj skrev:HAV skrev:christofferj skrev:Altså nu er jeg ikke den aller mest prof. til sådan noget, men jeg har lige kørt deload i en uge, og der kørte jeg med 5x5 i Bænk, Hack squat, Dødløft og Mili og så kørte jeg med 3x8 i Dumbell curls, triceps extension og Russian twists
Okay, det lyder som en udemærket idé.
Tror også sagtens du kan kører de samme øvelser, som du ville kører under et fullbody program. Tror bare ikke det er nødvendigt, at kører mere end én øvelse til hver muskelgruppe
Det er ikke sikkert. Har søgt en del via søgefunktionen men syntes ikke at kan finde noget om fordeling af sæt og reps, kun debat vedr. deload og workload mv.
Men tror jeg kører mit fullbodyprogram med 3x8 med 60% af max i 7 dage og så starter op på en ny cyklus. Lyder det ikke meget fornuftigt ?
Er i tvivl om 2x12 eller 3x8 ?

christofferj skrev:
Jeg ville nok vælge 3x8 så, men det er nok mere en smagsag
Bash skrev:Personligt har jeg ikke oplevet den store fordel ved dekonditionering - tværtimod har en uges pause bare gjort det sværere at starte op igen.
Jeg ville deloade uanset om du træner efter styrke eller masse.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster