Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1232
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1228

Følg bodybuilding.dk på

DELIRIUM: Rebuilding.

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Jeg har længe taenkt paa, at lave en logbog for at holde styr paa progression, maal, have det hyggeligt med det, osv, og da jeg sidder og smaakeder mig lidt i Oesteuropa (Er paa ferie i Letland for at besoege min bror, derfor ingen AA'er, Ae'er osv. - Skal hjem imorgen).

Alder - 24 år.

Erfaring - Startede i center i august sidste aar, sa snart et aar.

Job - Arbejder i et stort transport og logistikfirma med forskellige ting, salg, it, udvikling. Er lidt karrieremenneske, saa arbejder meget og har ikke uanede maengder af tid pga. megen arbejde.

Lidt stats - Har altid vaeret meget tynd. Vejede 60 kg, da jeg var til session og er generelt bygget meget slankt, smalt og har aldrig vaeret den store sportsmand.

Højde - 180 cm

Vægt - - 78 kg

Mål med traening - Faa en staerkere, flottere og sundere krop.

Konkrete mål

[b100 kg i Squat - Pt. 97,5 kg[/b] (Ja, ved godt det er et ynkeligt maal, men er lige beyndt paa squat og har lange ben, saa er ikke prototypen paa en god squater).

I samme omgang at faa stoerre ben

70 kg i Military press - Pt. 67,5 kg

15 WG OH Pull Ups -

Tror jeg har taget 13 som max i noget, der egnetligt ikke var et maxforsøg.

Smide lidt ekstra fedt paa maven.

Faa et mere markeret bryst.

Naermeste fremtid -

Jeg skal deltage i DHL-stafetten d. 20.8 eller deromrking i Aarhus med arbejdet, men har en tendens til at faa skinnebensbetaendelse, saa skal planlaegge loebetraening, cardio osv. for at det gaar op i en hoejere enhed. Er ellers i nogenlunde form, da jeg har spinnet en del. Derfor satser jeg paa at traene 3 gange om ugen + cardio, loeb, indtil DHL-stafetten er overstaet. Jeg har i denne uge holdt dekon (Traende 2-split foer) udover en lille traening idag med brorskabet i hans homegym.

Jeg taenker lidt paa at koere fullbody fra naeste uge af indtil DHL-staftten er overstaet og saa begynder paa Joe Welders 5-3-1 program. Har dog ikke bestemt mig 100 %.

Som naevnt er jeg paa ferie hos min bror, som er fabrikschef paa en mellemstor maskinfabrik her i Letland. Der er gaet lidt druk i den og sidder (desvaerre) med en oeller i haanden nu. Ej, jeg er ca. herovre hvert andet aar, saa naar det er, saa skal der ogsaa lidt alkohol til.

Vi fik lavet en lille traening i hans homegym bestaende af>

En baenk med tilhoerende vaegte

En mulit-traeningsmaskine

En motionscykel

En romaskine

Dog er der ikke saa meget plads i rummet for den seng, jeg sover i herovre, staar i rummet, pga. der ikke er plads til den i det rum, den plejer at staa i, for det er nu fyldt op med jagttrofaer fra Afrika.

Det er lidt svaert at kortlaegge dagens traening pga., jeg ikke ved, hvad vaegten paa maskinen svarer til og vaegtskiverne er lavet paa maskinfabrikken, saa baenken er heller ikke helt nem at bedomme, men jeg skriver det ind for eksemplets skyld - Raekkefoelgen er nok ikke optimal, da det var min bror, der bestemte oevelserne og jeg var ikke helt enig med ham:

BB Bench press

Ca. 60 kg x 12 reps
Ca. 60 kg x 12 reps
Ca. 70 kg x 10 reps

Cable Flyes i multi-maskinen

3 saet x ca. 10 reps paa en rimelig vaegt.

Kan godt maerke at jeg ikke har koert isolationsovelser til bryst. Det maa jeg begynde med, det stemmer ogsaa overens med maalet om et mere markeret bryst.

Tricep rope pressover something

3 saet x rimelig vaegt

Tricep push down

3 saet x lidt lav vaegt

Side lateral raises

3 saet x en rimelig vaegt.

Standing DB shoulder press

Ville lave upright rows i stedet, men kunne maerke at jeg har faet en lille skade, som jeg ikke kunne ignorere. Laver ellers altid upright rows. Naa, det gaar nok over igen.

3 saet x en alt for lav vaegt.

Rows i multimaskinen

3 saet x en maerklig vaegt.

Det er sgu lidt maerkeligt at bruge saadan en maskine.

Pull downs

3 saet x rimelig vaegt.

Denne ovelse laver jeg normalt ikke, da jeg meget bedre kan lide pull-ups, ogsaa fordi jeg har et eller andet med mere funktionelle ovelser.

Bagefter en shake Celltech something

Lidt aergligt med skaden i underarmen, har godt maerket den i loebet af ugen, men troede ikke det var noget. Er ellers aldrig skadet (Udover skinnebensbetaendelse) , 7-9-13 og bank under bordet.

Det var en lille traening, glaeder mig lidt til at komme hjem til Gymet, saadan jeg ved, hvad jeg har med at goere og saadan jeg kan smide lidt vaegt paa.

Det var det i foerste omgang.

Skal koere i bus +3 timer i morgen for at komme til lufthavnen og saa flyve ca. 1 time og 40 og saa vente 3,5 time i Kastrup inden jeg lander i Karup og kan komme hjem til Silkeborg.
Sidst rettet af ST 31. jul 2010, 14:06, rettet i alt 13 gange.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Silkeborg

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Velkommen :)

Træner her: Fitnessone

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 135.00

iJaxe skrev:Velkommen :)

Takker.
Brugeravatar

Tanker til program til de ca. 4 uger op til DHL-stafetten:

3 x Full body + 3 gange cardio og loeb per uge

...Og ingen alkohol! Beklager Luffe...:-)

Rette - Det bliver sgu lidt bøvlet og jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg hellt vil have det, så det bliver nok en smule improviseret, men bruger nok samme "base" og så supplerer fra gang til gang med:

Triceps, biceps, Abs, calves, rotatorcuff.

Workout A

Military Press
Squat
Upright Rows
DB Chest supported rows
Dips
Leg curls

+ Supplering

Workout B

Bench Press
Dead Lift
Pull ups
Inc. Benchpress
Leg Press
Face Pulls

+ Supplering

Tror, at det bliver noget i den retning jeg giver mig i kast med.

4-5 saet i de store oevelser og 3-4 oevelser i de mindre.
Sidst rettet af ST 20. jul 2009, 12:39, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Så er jeg tilbage i Danmark efter turen til Letland.

Jeg havde bestemt mig for en imporviseret træning, hvor jeg vil prøve at gå "tungt" for at se, hvordan jeg ligger i forhold til mine mål og hvilke 1RM's jeg nognelunde skal satse på til Jim Welders program (Forventet opstart om ca. 5 uger).

Og så også bare se, hvor slap jeg var blevet efter en tur med druk, mindre go' kost og uden seriøs træning.

Dagens morgenvægt: 77,5 kg.

Military press

20 x 10
20 x 5
40 x 5
45 x 3
50 x 3
55 x 1
60 x 1
65 x 1
67,5 x 1 - PR! Den var hård, men op kom den. Relativt tæt på målet på de 70 1RM

Så skulle jeg lige prøve lidt bænkpress, da jeg ikke har kørt bænkpres i en måneds tid. Måske ikke den bedste idé´.

Bench Press

20 x 10
60 x 8
70 x 6
80 x 5 el. 3 - Kan ikke huske
85 x 1
90 x 1
95 x 1
100 x 1
105 x 0 - Stort fail - Meget heldigt at der er beslag på denne her bænk, ellers havde jeg haft lidt af et problem...

Jeg manglede nok lige 5 %, som gik til Military Press.

Squat - (Jeg er den slappeste i denne øvelse, derfor er mit første mål 1RM på 100 kg).

20 x 8
60 x 8
70 x 4
75 x 2
80 x 2
85 x 1
90 x 1
95 x 1 - Den var hård og jeg grindede lidt, men den kom op.

WG OH Pull ups

8 x BW
8 x BW
8 x BW

Et enkelt sæt skrå abs imellem.

Calv raises

80 x 15
80 x 12
80 x 15
85 x 10

Lidt superset med:

Tricep cable pushdown

50 x 12
55 x 8
55 x 10
55 x 10

Ok træning - Der er ikke super langt til delmålene - Nu skal den ha' noget gas de næste 4 uger med især cardio, sådan jeg kan være nogenlunde klar til DHL-stafetten (Sådan jeg ikke bliver den langsomeste på holdet).
Brugeravatar

Løb

Så var det tid til den første løbetur. Det gik nogenlunde, men jeg får sgu travlt, hvis jeg skal være nogenlunde klar til DHL-stafetten. Der er røget et godt stykke af formen pga. druk og inaktivitet i ferien.

Dagens tur:

3 x Rundt om mosen.

(En tur ca. 1,1 km).

Jeg fulgtes med en kammerat noget af vejen og tog ikke tid på turen,men jeg var ok tilfreds med tempoet.

Jeg mærkede umiddelbart ikke noget til skinnebensbetændelsen og satser på at løbe igen på fredag.

Inden da vægttræning imorgen og cykling / spinning senere.
Brugeravatar

"Aftencardio"

5 spil bowling.

Utroligt nok vandt jeg alle 5 spil (Spillede mod én anden), selvom jeg er elendig. Min modstander er dog heller ikke just verdensmester...

Rettelse: Det blev også til en stor omgang beskidt buffet, så har ikke lige lyst til at veje hvalen imorgen.
Brugeravatar

Dagens træning

Bench press

10 x 20 kg
10 x 60
8 x 75
8 x 75
7 x 75

Deadlift

8 x 80 kg
5 x 100
5 x 110
5 x 110
5 x 110

Godt overskud.

Leg Press

12 x 200 kg
12 x 200
12 x 210
10 x 220

Der er til mere her.

WG OH Pull Ups

8 x BW
5 x BW + Db på 5 kg
6 x BW + Db på 5 kg
6 x BW + Db på 5 kg

Face Pulls

8 x 35 kg
8 x 35
8 x 35
8 x 35

DB Curl

8 x 18 kg
8 x 18 kg
8 x 18 kg
7 x 18 kg

3 sæt Abs på Decline bænk

CG Chins

8 x BW
8 x BW + DB på 7 kg
6 x BW + DB på 7 kg
6 x BW + DB på 7 kg

3 sæt hanging leg raises.

Ok træning. Centret var fyldt med gymnaster.

Ville have kørt DB Inc. press, men den venstre pec peb lidt efter BP, så gav den ro (Det ville jeg normalt ikke have gjort, men prøver en anden approach her).
Brugeravatar

Dagens cardio

Foregik i detg gamle center, da det ligger tættere på min lejlighed end det nuværende, men medlemsskabet udløber per 1.8, så det var en af de sidste gange.

40 min på kondicyklen

20,8 km

15 sprints x 40 sekunders længde undervejs på niveau 8 og 9.

Så en der trænede i skjorter, smykker, lædersandaler osv. og blev mindet om, hvorfor det var, at jeg skiftede center.
Brugeravatar

Dagens træning

Jeg blev klar over idag, at min smerte i den ene underarm nok kommer fra Upright Rows, som jeg kører med lige stang og har kørt meget inden ferien. Derfor sprang jeg over den og må nok lade den ligge et stykke tid eller evt. bruge EZ-stangen.

Det blev til en grundig opvarmning, hvor jeg lavede 3 forskellige rotator cuff-øvelser, da jeg ventede på Squat-racket. Jeg kørte Squat med en mand på de ca. 40-50 år, som jeg har snakket med nogle gange og som faktisk også gik i det første center, som jeg gik i. Han droppede det af samme årsag som mig, nemlig at de fik noget andet udstyr, hvor de bl.a. fjernede Squat-racket. Mødte faktisk også en anden mand, som også var i det gamle center og som droppede det pga. samme årsag.

Squat

20 x 8
50 x 8
70 x 8
70 x 8
80 x 4
80 x 3

Teknikken er ved at være fin og jeg skal nok ikke være så bange for at smide nogle kg på.

Military Press

20 x 10
40 x 6
47,5 x 6
52,5 x 6
47,5 x 6
45 x 6

Her var det så, at jeg sprang over Upright Rows pga. ovennævnte årsag.

Inc DB Chest Supported rows

Første gang, jeg prøver denne, så ikke særlig mange kg på.

22 x 13
22 x 12
24 x 10
24 x 10

Dips

20 x BW
20 x BW
15 x BW
15 x BW

Lateral Raises

Kørte denne istedet for Upright Rows. Meget stille og roligt.

10 x 8
10 x 8
10 x 8

Leg Curls

50 x 10
60 x 8
65 x 8
70 x 8

Calv raises

80 x 15
85 x 12
85 eller 90 x 10 eller noget
80 x 12

Udstrækning

Ok træning. Der venter en løbetur imorgen.
Brugeravatar

Løb

Så var jeg klar til endnu en løbetur. Jeg løb sammen med en kammerat og mærkede, 7-9-13, ikke noget til skinnebensbetændelsen. Det var en ok tur. Inden jeg gik igang, kunne jeg mærke at jeg havde store doms i calves og generelt var mærket i bentøjet af de sidste seks dages træning.

4 x Rundt om mosen

En tur = >Ca. 1.1 km.

Det var ok og godt at komme afsted på trods af regn osv. Jeg tror, at træningen imorgen skal være uden ben, sådan de lige kan få lidt hvile. Vi satser på at løbe igen om 4-5 dage.
Brugeravatar

hvor træner du henne i silkeborg?
Mere fart.
Brugeravatar

Geografisk sted: Låsby

Træner her: Ry Motions Klub

Søren1986 skrev:hvor træner du henne i silkeborg?

Jeg træner i Silkeborg Sportscenter. Det er et ok sted. DB's op til 50 kg, squat rack og separat lille vægtrum belagt med noget gummimåtter osv.

Jeg startede i Motion & Trivsel på Toldbodgade, men flyttede efter at de fik andet udstyr, fjernede Squat-rack, plads til dødløft osv. Lidt ærgeligt, for jeg havde betalt for et helt år på forhånd.
Brugeravatar

ST skrev:

Jeg træner i Silkeborg Sportscenter. Det er et ok sted. DB's op til 50 kg, squat rack og separat lille vægtrum belagt med noget gummimåtter osv.

Jeg startede i Motion & Trivsel på Toldbodgade, men flyttede efter at de fik andet udstyr, fjernede Squat-rack, plads til dødløft osv. Lidt ærgeligt, for jeg havde betalt for et helt år på forhånd.

har ikke prøvet silkeborg sportcenter. Det og så det kvinde center på århusbakken er vidst de eneste i silkeborg jeg ikke har prøvet..

Motion og trivsel er generelt nogle skodcentere. De målretter sig mest til sex & the city træning.. Toldbodgade var ellers et godt center i gl dage... Kunne du ikke forlange pengene tilbage.. Da du ikke fik den vare du i sin tid havde betalt for???
Mere fart.
Brugeravatar

Søren1986 skrev:
ST skrev:

har ikke prøvet silkeborg sportcenter. Det og så det kvinde center på århusbakken er vidst de eneste i silkeborg jeg ikke har prøvet..

Motion og trivsel er generelt nogle skodcentere. De målretter sig mest til sex & the city træning.. Toldbodgade var ellers et godt center i gl dage... Kunne du ikke forlange pengene tilbage.. Da du ikke fik den vare du i sin tid havde betalt for???

Silkeborg Sportscenter ligger på Århusbakken, så det kan være at det er kvindecentret :)

Det på Toldbodgade var jeg også rigtig glad for indtil de fik det andet udstyr.

Jeg prøvede sgu ikke at få pengene tilbage, det skulle jeg måske have gjort. Jeg har dog brugt det enkelte gange, hvis jeg har fundet på, at jeg skulle træne ti minutter i ni lørdag eller søndag aften, da SIlkeborg SPortscenter ikke har åbent der. Ellers er jeg deroppe, hvis jeg laver cardio på kondicyklen, da det ligger tættere på min lejlighed, men medlemsskabet udløber pr. 1.08., så er det også slut.

Der er faktisk et par stykker, som gik på Toldbodgade, som også er startet i Silkeborg SPortscenter. Når man møder dem, så står man altid lige og snakker lidt om Toldbodgade og om hvor meget bedre det her er osv.
Brugeravatar

Dagens træning

Jeg havde valgt at udelade direkte bentræning idag for at give dem lidt ekstra pause pga. ugens træning, løb og cykling. Jeg kom ret sent i seng igår (Men ingen alkohol!) og det kunne jeg mærke.

Bench Press

10 x 20 kg
8 x 60 kg
8 x 75 kg
8 x 75 kg
8 x 75 kg

Deadlift

Jeg bruger OH-greb og vil gerne blive ved med det, men er nok nødt til at investere i nogle straps snart.

8 x 80 kg
5 x 100 kg
5 x 115 kg
5 x 115 kg
5 x 115 kg

WG OH Pull Ups

En trappe:

1 x BW
30-40 sek pause
2 x BW
30-40 sek pause
3 x BW
30-40 sek pause
4 x BW
30-40 sek pause
5 x BW
30-40 sek pause

Og så forfra 3 gange.

For at nå op på 50 reps tog jeg ekstra:

1 x BW
30 sek pause
2 x BW
30 sek pause
3 x BW + DB på 7 kg

Totalt 51 reps

Inc, DB Press

10 x 28 kg
10 x 28 kg
8 x 28 kg
6 x 28 kg

Face Pulls

8 x 35 kg
8 x 40 kg
8 x 40 kg
8 x 35 kg

French Press

8 x 28 kg
8 x 28 kg
8 x 30,5 kg
8 x 30,5 kg

Superset med

3 sæt Abs på skrå bænk.

Udstrækning.

Off dag imorgen.
Brugeravatar

Nej sports centeret er ikke kvinde centeret.. der er et center på Århus bakken, kun for kvinder
Mere fart.
Brugeravatar

Søren1986 skrev:Nej sports centeret er ikke kvinde centeret.. der er et center på Århus bakken, kun for kvinder

Der kan man bare se, det var jeg sgu ikke klar over. Jeg snakkede med én idag, der normalt træner i Silkeborg Fitnesscenter på Navervej. Han var en rimelig grov BB'er og han sagde, at det var et meget godt center med en masser skiver osv, DB's op til 45 kg, men åbningstiderne var ikke så gode og det var derfor han var her idag.
Brugeravatar

Dagens træning

Squat

8 x 20 kg
8 x 50 kg
8 x 70 kg
8 x 70 kg
5 x 80 kg
4 x 80 kg

Teknikken kørte ikke optimalt idag.

Military Press

10 x 20 kg
6 x 40 kg
6 x 47,5 kg
5 x 50 kg
3 x 52,5 kg
3 x 55 kg

DB Inc. Chest Supported Rows

10 x 24 kg
10 x 24 kg
10 x 24 kg
10 x 24 kg

Superset med:

Lateral raises

8 x 12 kg
8 x 12 kg
8 x 12 kg

Leg Curls

8 x 60 kg
8 x 65 kg
8 x 70 kg
6 x 75 kg

Superset med

3 rotatorcuff-øvelser

Dips

20 x BW
20 x BW
18 x BW
15 x BW

Superset med

Calv Raises

15 x 85 kg
12 x 85 kg
12 x 80 kg
12 x 80 kg

Hip Abductors - IN

5 sæt x 15 reps

Superset med

DB Shrugs

14 x 30 kg
15 x 32 kg
14 x 32 kg
12 x 34 kg
Brugeravatar

Dagens træning

Jeg var helt færdig, uden energi el. kraft. Jeg tror, jeg skal restituere lidt mere og jeg lavede bevidst meget lidt idag efter at jeg i indså, at jeg var færdig. Det positive var, at jeg fik ok styr på min squat teknik, da jeg tog dem med idag, fordi det gik dårligt sidste gang.

Squat (Tekniktræning)

Noget x 50 kg
5 x 70 kg
5 x 70 kg
3 x 80 kg

Bench Press

6 x 60 kg
7 x 77,5 kg
7 x 77,5 kg
6 x 77,5 kg

Jeg var helt flad og med elendig teknik.

Deadlift

8 x 80 kg
5 x 100 kg
5 x 110 kg

Lidt mere Squat-tekniktræning
Brugeravatar

Dagens løb

3 x Rundt om Mosen

1 tur = ca. 1.1 km

Jeg var helt færdig, uden energi og jeg vrikkede om undervejs. Den rene elendighed.

Jeg håber, at jeg endelig har indset, at min underkrop ikke når at restituere på denne måde og at jeg ikke får noget ud af det. Jeg må have omstruktureret træningen.

Pis og Papir!
Brugeravatar

Dagens træning

Stille og roligt.

Opvarmning

Military Press

15 x 20 kg
5 x 40 kg
5 x 45 kg
7 x 52,5 kg

WG OH Pull Ups

Trappe:

1 x BW 30 sek pause
2 x BW 30 sek pause
3 x BW 30 sek pause
4 x BW 30 sek pause
5 x BW 30 sek pause

x 3 gange totalt

Dips

15 x BW
15 x BW
15 x BW
15 x BW
15 x BW

Face Pulls

10 x 30 kg
10 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 35 kg
10 x 30 kg

French Press

8 x 28 kg
8 x 28 kg
7 x 33 kg
8 x 30,5 kg

Udstrækning
Brugeravatar

Så har jeg netop modtaget DIP-bælte fra Bodyman + sjippetov, bars osv.

I aten står den på løb.
Brugeravatar

Skinnebensbetændelsen tilbage!

Ja, det er desværre kommet igen og jeg må nok indse, at jeg ikke kan nå at blive hurtigt nok til DHL-stafetten eller slippe af med det, med mindre jeg holder fuldstændig pause frem til.

Jeg er ikke meget for at bakke ud, men jeg er heller ikke meget for, at skulle blive den langsommeste på holdet, der trækker de andre ned. Jeg må dømme efter næste tur, hvad det bliver.

Efter det her, så bliver det ihvertfald til en ugentligt løbetur max, hvor jeg starter med meget korte ture for at bygge skinnebenet op og så må jeg supplere med cykling, sjipning, GPP osv.

Dagens Løb

Som nævnt var skinnebensbetændelsen kommet igen og den trækker farten ud, da jeg ikke kan løbe igennem. Luften er ok, men farten forsvinder.

3 x Rundt om mosen

(1 tur = Ca. 1.1 km).

Det er noget pis!
Brugeravatar

"Aftencardio

En gåtur rundt om Almind Sø i SIlkeborg med kæresten. Ca. 4.7 km.

Skinnebensbetændelsen kan virkelig mærkes, desværre.
Brugeravatar

Dagens meget stille og rolige træning

Opvarmning

Dødløft

14 x 50 kg
5 x 80 kg
5 x 92,5 kg
11 x 105 kg - Der var til mere her, men jeg havde luft i maven og var bange for at slå en stor skid.

5 sæt Hip Abductions - IN

SS

3 øvelser Rotator Cuff

3 sæt skrå abs

3 sæt hanging leg raises

Udstrækning
Brugeravatar

Gårsdagens træning

Opvarmning

Bænkpres

15 x 20 kg
5 x 57,5 kg
5 x 67,5 kg
8 x 77,5 kg

DB Rows

10 x 26 kg
10 x 26 kg
10 x 28 kg
10 x 28 kg
10 x 28 kg

Incline DB Press

10 x 26 kg
10 x 26 kg
10 x 26 kg
8 x 26 kg
6 x 26 kg

DB Shrugs

12 x 32 kg
15 x 32 kg
12 x 32 kg
12 x 32 kg
Brugeravatar

Dagens træning

(Efter 3 dages druk)

Opvarmning

Squat

8 x 20 kg
5 x 55 kg
5 x 65 kg
8 x 72,5 kg

Leg Press

12 x 180 kg
12 x 190 kg
12 x 190 kg
10 x 200 kg
10 x 200 kg

5 sæt Hip abductions - IN

Calv raises

13 x 80 kg
13 x 80 kg
13 x 80 kg
13 x 80 kg

4 sæt hypers

3 sæt weighted crunches

3 sæt skrå crunches

Udstrækning
Brugeravatar

Dagens træning

Opvarmning

Military Press

12 x 20 kg
3 x 42,5 kg
3 x 47,5 kg
7 x 55 kg

WG OH Pull ups

1 x BW
30 sek pause
2 x BW
30 sek pause
3 x BW
30 sek pause
4 x BW
30 sek pause
5 x BW
30 sek pause

X 4 gange totalt = Ialt 60 reps

Dips

12 x BW
10 x BW + 5 kg
10 x BW + 10 kg
10 x BW + 10 kg
10 x BW + 15 kg

Face Pulls

10 x 30 kg
10 x 35 kg
10 x 35 kg
10 x 35 kg
10 x 35 kg

French Press

8 x 28 kg - Gad vide om stangen ikke vejer mere, end de 8 kg jeg regner med...?
8 x 33 kg
8 x 33 kg
6 x 33 kg

CG UH Chins

I Smith-stativet....Der er en go' Pull up stang i centret, men den er buet nedad, så jeg må bruge Smith'en for at få en lige stang. Det skal jeg lige vænne mig til, pga. den lave højde, så jeg kørte ekstra langsomt og eccentrisk for ikke at smadre mod gulvet.

12 x BW
7 x BW
9 x BW

Udstrækning
Brugeravatar

Dagens "GPP"

Jeg hjalp min far med at fælde 25 store træer, der var i vejen for deres parabol.

Billede vedhæftet.

Det sidste træ var et 30 meter højt grantræ, der skulle fældes, sådan at det faldt imellem deres hus og ved siden af en anden bygning sådan at grenene ikke ville ramme en ca. 3 meter høj skorsten på bygningen.
Vedhæftede filer
Motorsav 3.jpg
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster