Here comes the log for TODAY!((P.s. blev godt nok en smule sent men mødte min spotter i fitness (also min træningskammerat såvel som min spotter) så fulgte ham lige hjem imens vi snakkede en del om træning og lignende!))
VARIGHED: OMKRING de 50-60 minutter, long-ass workout(Nuppede en maskine da barbell-stangen var optaget da jeg ankom som umuliggjorde rumænsk dødløft)
Leg push back on machine 3 sets i alt:
12x60kg
10x60kg
8x60kg! - Kunne helt klart mærke det til sidst, god opvarmning til det rumænske dødløft
Blev vist en øvelse som skulle hedde
Barbell good morning 2 sets:
6x20kg
4x20kg (Øvelsen var sindssyg hård, samme med teknikken da den var stiff-legged, men sindssyg syre på baglårene! Må helt klart forbedre min form her da denne øvelse uden tvivl kunne være værd at lære!)
Rumænsk dødløft: (
ENDELIG!) (2 sets kun da mine baglår var godt syret til allerede)
12x60kg
8x60kg
Hammer curl:
6x24,5kg
PR! (Madness, afprøvede hvor højt jeg kunne køre når jeg trækker en vægt op af gangen, her var min form fejlfri så nuppede en højere vægt til næste set

)
4x26kg
PR!!! (Havde en lille smule ben med på den sidste sku jeg mene)
Dual hammer curl 1 superset:
6x21kg (Super form, og nogle gode reps hvor jeg kom hele vejen op!) - 6x16kg (Var godt øm her, men klarede dem da lige)
SÅ SÅ SÅ! Nu kommer the big event
Seated Alternated Dumbbell Curl:
6x26kg
PR!!!!!!!!!! (Var måske en smule krop med på de 2 sidste, men de 4 første var CLEAN.)
8x24,5kg (Standard, var lettere end normalt)
6x21kg (Her begyndte det at stramme til...)
6x16kg
(Helt færdig efter det her sidste set!)Knee pulls to chest on dip-stand 3 sets:
1x12
1x10
1x12 (Good good reps, kunne mærke det stramme til i maven til sidst da jeg fokuserede på at trække knæene langsomt op og langsomt sænke dem igen!)
Oblique knee pulls to chest on dip stand 4 sets:
1x12
1x10
1x12
1x12
(Fik også god bevægelse på her, stille og rolige bevægelser)
SUM UP!Alt i alt SUPER fed træning med nye PRs sat så jeg har noget at leve op til fremover
Skal lige siges at da jeg kom hjem røg der lige en 500g ris med et tykt lag brun sovs og olivenolie over + 100g flæskesvær, og 75g kyllingebryst og sidst men ikke mindst 200g blandet salat bestående af (icebergsalat, agurker i tern og forårsløg)
+ 600ml mælk, skal møde sent i morgen så står op ved en 10-tiden så nupper lige en shake med 50g weightgainer og 500ml mælk inden sengetid dvs. 23.30

Lige en lille tilføjelse: målte min fedtprocent med en fedttang idag til 11% hvilket er nice nok nuværende (godt nok heller ikke 100% præcist med fedttang men en start)