Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BloodJunkie skrev:Tror ikke Chelsea kan klare Shakhtar på udebane.
Porto, Olympiakos og uafgjort hos real vs dortmund.
odds 25.51

s0enice skrev:BloodJunkie skrev:Tror ikke Chelsea kan klare Shakhtar på udebane.
Porto, Olympiakos og uafgjort hos real vs dortmund.
odds 25.51
Chelsea er da hjemme :O?

s0enice skrev:Jeg har et stille og roligt system til i dag, noget jeg ynder at spille under CL og EL da jeg synes det er svært at forudsige kampene:

Miro skrev:s0enice skrev:Jeg har et stille og roligt system til i dag, noget jeg ynder at spille under CL og EL da jeg synes det er svært at forudsige kampene:
Montpellier vinder IKKE over Olympiakos på udebane! De tabte på hjemmebane, er virkelig dårligt kørende, modsat Olympiakos der virkelig er skarpe fod tiden. Stensikker Olympiakos sejr.
Desuden tror jeg også Schalke knækker Arsenal. De brød Arsenal' flotte hjemmebane statistik med en sejr. Og så er Schalke også rigtig godt kørende, specielt Affelay har fået gejsten igen. Med Huntelaar & Affelay bliver Arsenal knust!
Bare hvad jeg tror.
Hvad tror i Milan - Malaga bliver. Jeg hælder selv til uafgjort.

s0enice skrev:Jeg har et stille og roligt system til i dag, noget jeg ynder at spille under CL og EL da jeg synes det er svært at forudsige kampene:

Blaabjerg95 skrev:Hvad med City og Ajax? Skulle man smide lidt knaster på et X ?

Blaabjerg95 skrev:Hvad med City og Ajax? Skulle man smide lidt knaster på et X ?

Aagi-e skrev:Jeg har tre kuponer til i aften
Zagreb sejr - odds 19
Ajax, Dortmund og Malaga sejre - 2/3 og ligepå
Zenit, Porto, Malaga og Schalke - 3/4 og ligepå
Gevinst lige knap 10k hvis de alle går hjem

Soldier skrev:Aagi-e skrev:Jeg har tre kuponer til i aften
Zagreb sejr - odds 19
Jeg tror sku ikke på en Dortmund sejer :-)
Men ellers ser det godt ud! Held og lykke
M - B skrev:Har oddset sejr til Real, city og PSG.
2,30 igen, det er vel okay?

Assault skrev:s0enice skrev:Jeg har et stille og roligt system til i dag, noget jeg ynder at spille under CL og EL da jeg synes det er svært at forudsige kampene:
Kan ikke se hvilke af kampende som skulle gå hjem.. Men held og lykke

Assault skrev:Der er to gave odds i dag på DS. Det er Cardiff og Crystal Palace . Cardiff giver ca.2.20 og Crystal Palace giver ca 1.95.
Ser en Milan sejr til i dag

Shipitleg skrev:Bloodjunkie, gør mig glad og fortæl mig at du smed 50 kr på den

Aagi-e skrev:Soldier skrev:Aagi-e skrev:Jeg har tre kuponer til i aften
Zagreb sejr - odds 19
Jeg tror sku ikke på en Dortmund sejer :-)
Men ellers ser det godt ud! Held og lykke
De vandt jo sidste kamp, så til odds 7 synes jeg den var god, men tror nu heller ikke helt på den![]()
Det godt spillet! :-) det ser godt ud for Dortmund indtil videre !M - B skrev:Har oddset sejr til Real, city og PSG.
2,30 igen, det er vel okay?
Jeg valgte ikke at spille på nogle af de kampe på grund af de totalt lave odds, hvor meget har du spillet?

s0enice skrev:Assault skrev:Der er to gave odds i dag på DS. Det er Cardiff og Crystal Palace . Cardiff giver ca.2.20 og Crystal Palace giver ca 1.95.
Ser en Milan sejr til i dag
Cardiff er sgu ved at smide hele molevitten.

s0enice skrev:Assault skrev:s0enice skrev:Jeg har et stille og roligt system til i dag, noget jeg ynder at spille under CL og EL da jeg synes det er svært at forudsige kampene:
Kan ikke se hvilke af kampende som skulle gå hjem.. Men held og lykke
Heller ikke jeg, men i de fleste kuponer med 5 kampe til odds 500, skal man nok også have en "smule" held med sig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster