Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Benjamin Reilly skrev:Hvilken tilgang kørte du til Wendler? BBB oder was?
Jeg synes i øvrigt godt om dine simple træninger. MMMMMMM.

Nicklas B skrev:Benjamin Reilly skrev:Hvilken tilgang kørte du til Wendler? BBB oder was?
Meget lig BBB, ja.
Den ene upper-dagene bestod således af eksempelvis BP 5/3/1+OHP med BBB-progression (5x10@50%,60%70% eskalerende over ugerne, selvsagt). Og den anden overkropsdag bestod af OHP 5/3/1+BP med BBB-progression. Derudover to assistance øvelser i form af dips, rows, chins eller presses. Og ikke-varierende accessory i form af extension- og curl-variant samt facepulls eller andet med pre-/re-habiliterende formål.
Lower-dagene derimod bestod af SQ 5/3/1+SQ med BBB-progression, og derudover en DL-variant (baglårsdominant såsom RDL, SL DL eller Keystones). Og ligeledes bestod DL-dagen af lignende, samt en squat-variant. Og noget ikke-varierende accessory i form af calf raises og hanging leg raises.
Wendler nævner således, at man i BBB, ikke bør gå efter ekstra reps. Men ekstra reps, er ekstra sjov. Og husk således på, at det er et template, og kan tilpasses den enkelte. Derfor foreslår jeg, at denne version skal kaldes FAB. Funny and big. Jeg kan således sende mit pæne excel-ark, såfremt jeg har været utydelig i mit svar.

Benjamin Reilly skrev:Nicklas B skrev:Benjamin Reilly skrev:Hvilken tilgang kørte du til Wendler? BBB oder was?
Meget lig BBB, ja.
Den ene upper-dagene bestod således af eksempelvis BP 5/3/1+OHP med BBB-progression (5x10@50%,60%70% eskalerende over ugerne, selvsagt). Og den anden overkropsdag bestod af OHP 5/3/1+BP med BBB-progression. Derudover to assistance øvelser i form af dips, rows, chins eller presses. Og ikke-varierende accessory i form af extension- og curl-variant samt facepulls eller andet med pre-/re-habiliterende formål.
Lower-dagene derimod bestod af SQ 5/3/1+SQ med BBB-progression, og derudover en DL-variant (baglårsdominant såsom RDL, SL DL eller Keystones). Og ligeledes bestod DL-dagen af lignende, samt en squat-variant. Og noget ikke-varierende accessory i form af calf raises og hanging leg raises.
Wendler nævner således, at man i BBB, ikke bør gå efter ekstra reps. Men ekstra reps, er ekstra sjov. Og husk således på, at det er et template, og kan tilpasses den enkelte. Derfor foreslår jeg, at denne version skal kaldes FAB. Funny and big. Jeg kan således sende mit pæne excel-ark, såfremt jeg har været utydelig i mit svar.
Skuldrene kan næppe have været glad ved den tilgang - din situation taget i betragtning. Det lyder dog ganske fint ellers, og ned af den boldgade jeg selv havde i tankerne. Du må gerne sende dit Excelark ved lejlighed.

Benjamin Reilly skrev:Har du da gode glutes?

Nicklas B skrev:Benjamin Reilly skrev:Har du da gode glutes?
Ikke lige så gode glutes som dig, BIG BEN.

Benjamin Reilly skrev:Nicklas B skrev:Benjamin Reilly skrev:Har du da gode glutes?
Det er fordi de er troende og gerne vil i himlen.

Nicklas B skrev:Benjamin Reilly skrev:Nicklas B skrev:Benjamin Reilly skrev:Har du da gode glutes?
Det er fordi de er troende og gerne vil i himlen.
Ved nærmere eftertanke, så må det skyldes, at mine små quads får mine glutes til at syne større.
Du skal ikke tro, du skal vide, BIG BEN.

Nicklas B skrev:Ak og ve. Måske løbet er kørt. En lang femur er en evigt overvældende fjende.

Benjamin Reilly skrev:Hej JERN,
Kan skulderen holde til DYBE DIPS?
DYBE DIPS er nemlig super BB.

DanielBerkheart skrev:Jeg kan godt lide dine træninger. Det vil sige at jeg godt kan lide måden de ser ud, når de er noteret.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster