Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

1,5 - 2 gram protein pr. kil kropsvægt

Bone-14 skrev:1,5 - 2 gram protein pr. kil kropsvægt
Det er dit daglige protien indtag der skal ligge der! Gå efter 20-30gram protein samt 50gram kulhydrat efter træning.
Du drikker Post workout shake for at få sparket proteinsyntesen igang.

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Emil Skovgaard skrev:Nogen der ville/kunne svare mig på om det ville være bedre at tage weight gainer efter træning end en god shake? Weight gaineren indeholder godt og vel den dosis jeg skal have, men er der noget i weight gainer som ikke er i en god shake eller omvendt?

Emil Skovgaard skrev:Nogen der ville/kunne svare mig på om det ville være bedre at tage weight gainer efter træning end en god shake? Weight gaineren indeholder godt og vel den dosis jeg skal have, men er der noget i weight gainer som ikke er i en god shake eller omvendt?

Emil Skovgaard skrev:Nick_BB Hvis du ikke har noget konstruktiv feedback så lad være med at poste, tak!
Recept Det vil sige at en omgang weight gainer bare er en blanding hvor de har klaret det for en hvad angår gram protein, kulhydrater osv. så man selv er fri for at 'bikse med det? Det er en fuldendt blanding?

Emil Skovgaard skrev:Nick_BB Hvis du ikke har noget konstruktiv feedback så lad være med at poste, tak!

Recept Det vil sige at en omgang weight gainer bare er en blanding hvor de har klaret det for en hvad angår gram protein, kulhydrater osv. så man selv er fri for at 'bikse med det? Det er en fuldendt blanding?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster