Jeg har struktureret et fullbody program, hvor at jeg har én øvelse med til hver muskeldel. Enkelte dage med undtagelser, da jeg prøver at program hvor jeg skifter mellem øvelser hver gang. Man kan kalde det maksimal muskel forvirring - det må I selv om Der er sikkert mange, der synes at dette program er for uoverskueligt og uden rytme, men jeg synes nu at jeg efter min første måned, af dette 3 måneders program, ser helt udmærkede resultater.
Programmet køres igennem 3 uger med 3x8, 1 hvile uge, så igen 3 uger med 3x6 eller 4x6 , 1 hvile uge, så igen 3 uger med 3x12.. Og derpå er mit program slut og jeg vil herefter vurdere programmets udbytte.
Mine mål er enkle - gennemgående lidt større og en del stærkere. Jeg dyrker meget sport og stræber derfor efter en "atletisk" betonet krop.
Her er mit program.
Day 1
Benchpress
Military Press
Pullups
Standing barbell curls
Parrallel dips
Dragonflags
Leg presses
Standing calf raises
Day 2
Squats
Seated Calfraises
Seated iso-row
Decline benchcrunches
Upright rows
Incline benchpress
Preacher curls
Pushdowns
Day 3
Bentover Rows
Incline benchpress
Deadlifts
Extensions
DB curls
Calf raises
Arnold press
Weighted crunch
Som I kan se skiftes der tydeligvis mellem øvelser og rækkefølge af træning af muskelgrupperne.
Jeg har tidligere haft mest udbytte af fullbody og 2. split.
Håber det hjalp lidt, da I nu har indblik i mit program. Jeg har tidligere kørt mere "enkle" fullbody og 2.split, men ville nu prøve dette. Og for at være helt ærlig, så synes jeg at det er et meget motiverende program. Først og fremmest pga. min fremgang styrkemæssigt og synligt.