Regner med at tage 3x8 i alle øvelserne....
Håber i vil give lidt hurtig respons da jeg vil starte på programmet på mandag (det er idag lørdag) .....
På forhånd tak
Synes selv det rykker

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

... Hvad mener du med "disko-øvelser" ? Okay.... Og hvad er rows? Og træner man kun ryg, eller er det også biceps med chipups ? Undskyld jeg spørger så meget. Min biceps halter efter så vil gerne have noget arme med også nemlig..... Tror jeg vil køre 4x8 så ...

...

HenrikP skrev:Okay..... Har bare altid kørt triceps og biceps øvelser så har meget svært ved at give slip på dem. Man har det så godt når man har kørt noget curl med håndvægte og push-downs..... Stort set alle i mit center kører biceps med håndvægte.... Er det bare fordi de er uvidende eller er det fornuftigt stadig ?

Sz- Pepper skrev:Dag 1.
Bænkpres
Dødløft
Chin-ups
Squat
Evt DB Curls
Dag 2.
Squat
Military Pres
Dips
DB Rows

Sz- Pepper skrev:Man kører selvfølgelig Squat om man kan lide det eller ej.
Er også min mening

HenrikP skrev:Jeg har lige kørt mit endelige program idag for første gang og siger jer det rykker... Kæft det sparker røv :twisted: .... Er allerede blevet forelsket her på 1. dagen.... Har lavet det til et Full Body ... Har aldrig taget øvelser som dødløft, chinups og de hårde dips .... Så må sige at det er blevet fantastisk... Blev færdig med træningen for en times tid siden, men kan virkelig mærke at jeg er blevet tæsket godt igennem.... Er virkelig suverænt positiv =D> ... Tusind tak for hjælpen gutter... Laver mig en log i aften, så har i (og mig selv) mulighed for at følge udviklingen.... Dette Full Body program 3 gange om ugen kommer til at give store resultater.... I er fantastiske :) !!!!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster