Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1530
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1528

Følg bodybuilding.dk på

Dip Bælte og straps

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey, nu er det ved at blive jul og så er chin upsne og dipsne lidt for søde ved mig så kunne godt tænke mig et dip bælte der kan gøre noget af det onde ved mig. Så jeg ønsker mig et Dip bælte, er der nogen der kan anbefale noget? Det skal helst virke ordentligt og være simpelt at bruge og samtidig ikke være det store kadaver med det på den lange bane. Jeg har ikke tiden til at lave et selv, så ville være lettest at investere en portion penge i det. Helst ikke over 300 kroner, og jeg har kigget på bodys' dip bælte men de har den kun i X large og jeg har hørt nogen problemer med dem og sådan lidt værk. Er der nogen der har et bælte de hjerteligt kan anbefale til en fornuftig penge?

Og angående straps, hvad bruges de til og hvordan virker de? Er det hvor stangen nærmest hænger fast i hænderne eller hvad? Jeg tænker nemlig på i fremtiden at bruge det, men vil gerne lige have bygget en fornuftig core op først. Men, allerede nu kan jeg mærke at armene ikke følger lige så meget med som ryggen vil og kan og det går også lidt udover teknikken og så kan det vel være meget rart at have i et par situationer.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg har selv det her bælte, det er jeg meget glad for, og det er meget nemt at bruge,. : http://www.bodyman.dk/shop/heavy-duty-d ... 7270p.html

Angående leve tiden på det, ved jeg ikke, har haft mit i et halv år, og det er absolut ikke slidt i det. :)
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

madsbach88 skrev:Jeg har selv det her bælte, det er jeg meget glad for, og det er meget nemt at bruge,. : http://www.bodyman.dk/shop/heavy-duty-d ... 7270p.html

Angående leve tiden på det, ved jeg ikke, har haft mit i et halv år, og det er absolut ikke slidt i det. :)

jeg har det samme, og er også godt tilfreds med det. Mange bælter går tit i stykker når der kommer for mange kg på. Jeg har haft op til 60 kg i det her uden problemer :)
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Haderslev

Træner her: fitnessone

Styrkeliste
- Bænkpres: 147.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Jeg vil rigtig gerne bruge det, men det er jo kun i XL :( er der andre der har nogle bælter der er anbefalelsesværdige?

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster